نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمامی برنامه‌های تبلیغاتی من فقط از طریق سازمان صداوسیما خواهد بود.

به گزارش جماران، سیدمصطفی هاشمی‌طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛ درباره شروع نشدن تبلیغات خود با وجود گذشت یک هفته از تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: تمامی برنامه‌های تبلیغاتی من فقط از طریق سازمان صداوسیما خواهد بود.
 
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره اولین حضورش در استودیو صداوسیما گفت: همه چیز منظم، امکانات فراهم و دوستان بسیار زحمت کشیده‌اند و من هم صحبت‌هایی را خدمت مردم شریف ایران ارائه کردم.
 
وی ادامه داد: من موضوعاتی چون شرایط کشور و حفظ آن و به طور کلی اقداماتی که باید برای ارتقای کشور و زندگی مردم انجام شود را مطرح کردم.
 
هاشمی‌طبا درباره اولین اقدامش پس از پیروزی در انتخابات بیان داشت: اولین اقدام این است که ما به قوانین احترام بگذاریم و براساس قوانین موجود کار خود را شروع کنیم و ایده‌هایی را که در اختیار دولت است را انجام دهیم و اگر نیاز به قانون،لایحه و یا مصوبات دیگر باشد اماده کنیم تا کار را براساس ایده‌های جدید پیش ببریم.
 
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که از دید شما اولویت اصلی زندگی مردم چیست، گفت: من اولویت ایران را مطرح کردم. اولویت کشور این است که به حفظ و ارتقای ایران کمک کنیم و من مطالب را در این زمینه آماده کردم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 628158
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.