نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : برجام حقانیت ملت ایران را به اثبات رساند و همگان به این باور رسیدند که ملت ما حق گراست.

 

به گزارش جماران، مصطفی میرسلیم عصر روز دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه مازندران در بابلسر افزود : برجام که بعد از 2 سال رایزنی های مختلف به سر انجام رسید و ملت ایران به تمامی تعهداتی که به جامعه جهانی داده بود عمل کرد ، ولی متاسفانه طرف های مقابل ، تعهدات کامل خود را انجام ندادند که این امر حقانیت ملت ایران را به اثبات رساند.
وی ادامه داد : بنا به فتوای مقام معظم رهبری به هیچ عنوان ما به دنبال سلاح هسته ای نبوده ایم و جامعه جهانی می بایست این امر را می پذیرفت.
میرسلیم اظهار داشت : در سیاست خارجی ، ما باید با کشورهای همسایه همانند افغانستان، ترکیه و قطر تعامل بیشتری داشته باشیم زیراکه برخی از منافع مشترک با کشورهای همسایه داریم که با تعامل و رایزنی می توانیم آن را پیش ببریم.
وی افزود : بنده به طور جدی معتقدم که ایران باید از خام فروشی دست بردارد و نیازی نیست ما روزانه پنج میلیون بشکه نفت صادر کنیم بلکه اگر بتوانیم این ماده خام را به احسن تبدیل کنیم ، با تولید روزانه 500 هزار بشکه نفت می توانیم زمینه تولید و اشتغال را در کشور فراهم کنیم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت : اجرای دقیق سیاست اصل 44 قانون اساسی و اجرایی کردن دقیق اقتصاد مقاومتی به صورت برون گرا و درون یکی از مبانی اصلی اقتصادی و برنامه های دولت راستی است .
وی افزود : معتقدم مشکلات کشور را باید با همکاری مردم حل کنیم و دولت نیز باید از تصدی گری خارج و کار را به مردم واگذار کند.
او ادامه داد : اگرچه این راه کمی هزینه در بردارد ، اما ارزش آن را دارد که خوب آن را اجرا کنیم.

** بیشترین آرا از آن من است
نامزد ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش یکی از دانشجویان که شما رای زیادی ندارید، پاسخ داد: بنده معتقدم بیشترین آراء را کسب خواهم کرد و هیات دولت خودم را هم از تمامی گروه ها انتخاب خواهم کرد.
میرسلیم در نخستین سفر تبلیغات انتخاباتی صبح امروز به مازندران سفر کرد و پیش از حضور در دانشگاه مازندران در بابلسر ، در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله شهرستان آمل حضور یافت و ضمن بازدید از یکی از شرکت های صنعتی ، با مدیران و اعضای هیات امنای این شهرک گفت و گو کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.