رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) و رئیس ساد قالیباف در استان خوزستان اعلام کردند: هر کسی که بتواند بیشترین آرا را بدست آورد او رئیس جمهوری است و نتیجه انتخابات را می پذیریم.

 

به گزارش جماران، حسن حائری روز دوشنبه در دومین نشست خبری مسئولان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان در محل ستاد اصلی این تشکیلات در اهواز افزود: اولویت این تشکیلات سیاسی حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای و پس از آن انتخاب نامزد اصلح است.
وی با بیان اینکه این تشکیلات از دو نامزد (حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و محمد باقر قالیباف) حمایت می کند ادامه داد: هم اکنون همدلی و وحدت در این تشکیلات در باره این نامزدها وجود دارد.

** دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی چشم به این انتخابات دوخته اند
سخنگوی جمنا و رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان خوزستان در این نشست خبری گفت: دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی چشم به این انتخابات دوخته اند به همین دلیل باید این انتخابات در فضایی پرشور و نشاط همراه با اخلاق مداری برگزار شود.
سیدکریم حسینی این انتخابات را سرنوشت ساز و تعیین کننده برای کشور دانست و ابراز امیدواری کرد مردم با حضوری یکپارچه و حماسی در پای صندوق های اخد رای باعث یاس و نومیدی دشمنان و بدخواهان نظام شوند.
وی گفت: در روزهای اخیر ستادهای تبلیغاتی آقای رئیسی در اهواز و 26شهر استان تشکیل شده و مسئولان ستادها نیز معرفی شده اند.
حسینی، قانون مداری و احترام به نهادهای قانونی کشور را در فضای تبلیغات به گونه ای که رقابت های انتخاباتی تبدیل به تخریب نشود راهبرد اصلی جمنا بیان کرد و گفت: همه ما متعهد هستیم در چارچوب قانون، رقابت انتخاباتی داشته باشیم و رقبای خود را نیز دعوت می کنیم به قانون تمکین و اخلاق را رعایت کنند.

** برگزاری انتخاباتی سالم ، پرشور و بدون شائبه 
حسینی، در این نشست برگزاری انتخاباتی سالم ، پرشور وبدون شائبه را خواست عمومی مردم دانست و گفت: هر نتیجه ای که از صندوق های بیرون بیاید می پذیریم.
وی تاکید کرد: در رقابت های انتخاباتی جدی هستیم و تلاش می کنیم با جلب آرا مردم به نامزد مورد نظر پیروز انتخابات باشیم تا بتوانیم از مشکلات اقتصادی عبور کنیم.
حسینی، از تخریب های اخیر نامزد مورد حمایت جمنا در فضای حقیقی و مجازی انتقاد کرد و همه را به رعایت اخلاق و قانون مداری در رقابت های انتخاباتی دعوت کرد.

** جمنا شاخه خوزستان در انتخابات شوراها لیست نخواهد داد
حائری رئیس جبهه نیروهای مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان خوزستان گفت: جمنا در انتخابات شوراهای لیست نخواهد داد چون معتقد است انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم تر از شوراهاست.
وی گفت: احتمال دارد جمنا از بعضی نامزدهای شوراها حمایت کند ولی لیست واحدی نخواهد داد.
حائری افزود: جمنا فراجناحی است و دایره آن وسیع بوده و طیف بسیاری زیادی از جامعه بویژه نخبگان را در برمی گیرد.
وی گفت: با روحیه جهادی و انقلابی می توان از مشکلات کشور بویژه مشکلات اقتصادی عبور کرد ولی با مدیریت خسته و پیر، ناکارآمد و غیرانقلابی کشور قادر نخواهد بود از مشکلات و چالش های پیش رو عبور کند.

**محرومیت زدایی و اشتغال دو اولویت قالیباف 
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خوزستان نیز در این نشست با بیان اینکه کار ستاد در اهواز آغاز شده و در روزهای آینده ستادهای شهرستانی را فعال خواهیم کرد گفت: محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال دو اولویت مهم قالیباف پس از پیروزی در انتخابات است.
منصور کتانباف، اخلاق مداری و قانون مداری را در انتخابات پیش رو مورد تاکید قرار داد و افزود: هر کسی که بتواند بیشترین آرا را بدست آورد او رئیس جمهوری است و نتیجه انتخابات را هرچه که باشد می پذیریم.
وی با اشاره به این گفته قالیباف که سالانه پنج میلیون شغل ایجاد می کنم، بدون توضیهه در مورد مطالعات دقیق مورد ادعا، افزود: ین گفته بر اساس مطالعات دقیق است وتبلیغاتی نیست.
وی افزود: ما و جمنا در کنار هم هستیم و در عین رفاقت، رقابت نیز می کنیم. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.