پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

رئیس کمیته بازرسی انتخابات شوراهای استان تهران:

از حقوق کاندیداها دفاع می‌کنیم

رئیس کمیته بازرسی انتخابات شوراهای استان تهران گفت: هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا با بررسی دقیق اعتراضات کار خود را انجام می‌دهد و اجازه نمی‌دهد اعمال سلیقه‌های شخصی و یا سخت‌گیری‌های بی‌مورد و بدون مبنای قانونی باعث شود تا شهروندان از حق کاندیداتوری محروم شوند.

به گزارش جماران ، فاطمه سعیدی با بیان این مطلب اظهار کرد: اعضای هیئت نظارت مرکزی بر امر انتخابات شامل آقایان "محمدجواد کولیوند"، "قاسم میرزایی‌نیکو" و "محمد محمودی‌شاه‌نشین" به‌عنوان سه عضو کمیسیون شوراها و همچنین "بهرام پارسایی" و "فرهاد تجری" به‌عنوان دو نماینده کمیسیون اصل نودم قانون اساسی هستند، لذا ترکیب اعضای هیئت مرکزی ترکیب مناسبی است و کاندیداها اطمینان داشته باشند این هیئت از حقوق آنها دفاع می کند و ملاکش تنها قانون است.

وی افزود: در خصوص استان تهران نیز کمیته بازرسی فعال است و طبق قانون وظایف خود را انجام می دهد و در برابر هر تخلفی با قاطعیت خواهد ایستاد.

سعیدی همچنین ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه تا اینجا شاهد بوده ایم بر خلاف برخی ادوار قبلی انتخابات شوراهای شهر و روستا هیئت اجرایی و هیئت نظارت بدون در نظر گرفتن برخی فشارهای فراقانونی و فضاسازی رسانه ای جریان های خاص تنها بر مبنای قانون انجام وظیفه کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.