یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی از صداوسیما خواست که تبلیغات یک سویه برای برخی از کاندیدا ها به راه نیاندازد.

به گزارش جماران ، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز(چهارشنبه) مجلس، گفت: در حال حاضر 4 صندلی هیات رییسه خالی است و روز یکشنبه نیز اعضای هیأت رئیسه در صندلی های خود حضور نداشتند، در حالی که اعضای هیات رییسه متعهد به حضور در مجلس و حفظ انضباط جلسات هستند.

علی مطهری که اداره بخشی از جلسه علنی امروز را برعهده داشت، در پاسخ به وی گفت: این تذکر وارد است البته گاهی اعضای هیات رییسه داخل صحن هستند و به آنها ماموریت داده شده با کسی گفت‌وگو کنند.

سلیمی در بخش دیگری از تذکر خود با بیان اینکه استفاده از بیت‌المال در انتخابات ممنوع است، از صداوسیما خواست تبلیغات یکسویه برای برخی کاندیداها به راه نیاندازد و ادامه داد: زمانی بحث توزیع سیب‌زمینی مطرح بود و اکنون متاسفانه گزارش هایی در این زمینه داریم که امیدوارم صحت نداشته باشد.

وی اضافه کرد:  متاسفانه یارانه برخی افراد ثروتمند قطع نشده و در این زمینه خلاف قانون عمل می‌شود. اینکه در آستانه انتخابات یارانه برخی اضافه می‌شود نیز مشخص نیست . من دیروز از مسئولین کمیته امداد پرسیدم آن‌ها گفتند که به بعضی ها ندادند و به بعضی دوبار یارانه پرداخت کردند.

نماینده مردم محلات در مجلس در ادامه با تاکید بر ضرورت پرداخت حقابه شهرستان های محلات و تعیین و تکلیف آب گرم محلات در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت که باغات محلات در آستانه نابودی قرار گرفته اند و نیازمند توجه هستند.

سلیمی با انتقاد از افزایش آمار تقلب های علمی از وزیر علوم خواست جلوی این امر را بگیرد .

وی یادآور شد: رکود کمر تولید و تولیدکننده را شکسته و در سال جاری 135 کارخانه در حوزه انتخابیه شروع به کار نکردند. پس رونقی که ادعا می‌شود کجاست؟

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.