رژیم صهیونیستی به دنبال اعتصاب غذای نامحدود اسیران فلسطینی در زندان های این رژیم موج جدیدی از سرکوب رهبران اسیر فلسطینی را آغاز کرده و 6 نفر از رهبران اسرای فلسطینی اعتصاب کننده غذا را از زندان «هداریم» به زندان «جلمه» انتقال داد و این در حالی است که این رژیم همچنان به اقدامات ضد حقوق بشری خود ادامه می دهد.

به گزارش جماران،‌ مدیریت زندان های رژیم صهیونیستی پس از انتقال این رهبران اسیر فلسطینی، آنها را در سلول های انفرادی حبس کرده و این اتفاق در حالی رخ می دهد که 1300 اسیر فلسطینی از دیروز (دوشنبه) مصادف با 17 آوریل(28 فروردین روز اسرای فلسطینی)، دست به اعتصاب غذای نامحدود در زندان های رژیم صهیونیستی زدند. 
در حالی که این اقدام با هدف متوقف کردن بازداشت موقت فلسطینیان و پایان بخشیدن به سیاست حبس انفرادی از سوی رژیم صهیونیستی و بهبود وضعیت اسرای فلسطینی در داخل زندان های این رژیم صورت گرفته است، بسیاری از فلسطینیان در کرانه غربی، نوار غزه و همچنین فلسطینیان ساکن در خارج از این کشور با اعلام همبستگی با اسیران فلسطینی، تظاهرات مسالمت آمیز برگزار کردند و بر توقف رویکرد ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی علاوه بر محاصره نوار غزه، به بهانه های واهی، فلسطینان بی دفاع را هدف حملات هوایی و توپخانه ای خود قرار می دهد و موجی از ناامنی و بی ثباتی را به همراه می آورد.
افزون بر آن، در واکنش به آغاز اعتصاب عمومی از سوی اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی، «اسرائیل کاتس» وزیر اطلاعات و راه و ترابری رژیم صهیونیستی در اقدامی شرم آور خواستار اعدام تمام اسیران فلسطینی شد.
این مقام صهیونیست در حالی وقیحانه خواستار اعدام اسرای فلسطینی شده که نظامیان و ماموران امنیتی رژیم صهیونیستی تقریبا همه روزه اقدام به دستگیری و کشتار فلسطینیان مظلوم در سرزمین های اشغالی می کنند و هم چنان به جنایات خود ادامه می دهند.
اینگونه اقدامات ضد حقوق بشری و غیرقانونی و نقض حقوق مسلم فلسطینیان از سوی صهیونیست ها نه تنها در تضاد آشکار با قوانین و موازین حقوق بین الملل است، بلکه نشان از عمق کینه و دشمنی این رژیم با مقدسات دینی و مطالبات به حق فلسطینیان مسلمان دارد.
این در حالی است که سازمان زندان های رژیم صهیونیستی همسو با دیگر اعضای کابینه این رژیم اخیرا در بیانیه ای اعلام کرد که مجازات هایی برای اعتصاب کنندگان در نظر گرفته شده و تمام این زندانیان به زندان صحرائی نقب منتقل می شوند و اسیران فلسطینی باید منتظر عواقب این کارشان باشند. 
به هر روی، با وجود تداوم اقدامات مخرب نظامیان صهیونیست در منطقه و تداوم اقدامات غیرقانونی آنان در قبال اسیران فلسطینی، مقاومت مقدس ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت و فلسطینیان با اراده مستحکم خود حقوق از دست رفته شان را محقق و اشغال و محاصره را برای همیشه پایان خواهند داد و اعتصاب اسیران فلسطینی نیز در راستای مسیر پرافتخار مقاومت، واکنش طبیعی مبارزان فلسطینی به سال ها ظلم و جنایت رژیمی است که کوچکترین پایبندی به قوانین و موازین بین المللی ندارد.
 به نظر می رسد مطالبات قانونی اسیران فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی و تداوم تلاش ها برای تحقق آزادی و رساندن پیام آنها به همه جهانیان می تواند در پیشبرد اهداف مقدس فلسطینیان و احقاق حقوق اجتماعی و سیاسی خود، اثر بسیار خوبی داشته باشد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.