عضو جبهه یکتا گفت: اصلاح‌طلبان به دنبال آرای خاموش هستند و سعی در جذب افرادی دارند که از حضور در انتخابات روی گردان هستند.

به گزارش جماران، سید محمد حسینی عضو جبهه یکتا ؛ پیرامون دوقطبی شدن انتخابات  اظهارداشت: رقابت در انتخابات یک امر طبیعی است و هر چه رقابت جدی‌تر باشد حضور مردم در انتخابات فراگیرتر خواهد بود.

وی افزود: دو جریان سیاسی پرقدرت در کشور وجود دارد و هر گروه تلاش می‌کند که گزینه مطلوب خودشان پیروز انتخابات باشد که این مسئله یک امر منطقی است و فضای انتخابات نیازمند شور و هیجان است البته می‌بایست از ایجاد هیجانات کاذب جلوگیری شود و فضای عقلانی بر این جریان حاکم شود.

حسینی تصریح کرد: کاندیداها باید ضمن مطرح کردن برنامه‌ها و اهداف خود حد و حدود اخلاقی را رعایت کنند و این گونه نباشد که برای جذب آرا به هر حربه و دستاویزی متوسل شوند و ساختارشکنی کنند و دستاوردهای نظام را نادیده بگیرند.

عضو جبهه یکتا خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان به دنبال آرا خاموش هستند و سعی در جذب افرادی دارند که از حضور در انتخابات روی گردان هستند و با تحریک این اشخاص کاری می‌کنند که در انتخابات حضور یابند در واقع تلاش اصلاح‌طلبان این است که در گروهی از افراد خوف ایجاد کنند که اگر جناح رقیب پیروز میدان باشد برای آنها محدودیت ایجاد می‌شود و به همین دلیل فضای انتخابات را از شرایط عقلانی به سمت احساسی سوق می‌دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618328
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.