سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی گفت: انتخابات در نظام مردم سالاری دینی نه صرفا مسیری برای دست یابی به قدرت، بلکه بستری برای ارتقای فرهنگ سیاسی، تبیین مسایل اصلی کشور، مشارکت وسیع افکار عمومی و چاره جویی مشکلات و تحکیم همدلی ملت در مسیر پیشرفت است.

به گزارش جماران، جلیلی شنبه شب در کانال تلگرامی خود در بیانیه ای اعلام کرد:جمهوریت نظام اقتضا می‌کند، مردمی که آزادانه انتخاب می‌کنند راه حل‌های تفکر انقلابی را برای اداره‌ی امور بشناسند و باور کنند. آن‌گاه که مردم اقناع شوند تنها تفکر انقلابی می‌تواند کشور را از تنگناها و تهدیدها عبور دهد و فرصت‌ها را به نتیجه برساند،این باور، مردم را به گزینه‌ای انقلابی در انتخابات رهنمون خواهد ساخت. 
در بخش دیگر بیانیه جلیلی آمده است: با تمرکز ویژه بر 'موضوعیت' انتخابات و نه صرفا طریقیت آن برای کسب قدرت، در این فرآیند فعالانه حضور خواهم داشت و از هم اکنون به سهم خود از همه نیروهای انقلاب دعوت می کنم با تمام توان برای شکوفایی ظرفیت انتخابات در مسیر بازیابی مسایل اصلی کشور و راه حل های مبتنی بر منظومه معرفتی- آرمانی انقلاب اسلامی در صحنه باشند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.