بذرپاش بدون اینکه ثبت‌نام کند وزارت کشور را ترک کرد.

مهرداد بذرپاش که پس از پایان مهلت قانونی ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اصرار وارد وزارت کشور شد، ثبت‌نام نکرده این وزارت خانه را ترک کرد.

به گزارش جماران، این کاندیدای جمنا عصر امروز بعد از ساعت ۱۸ زمان مقرر برای ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به وزارت کشور مراجعه و با اصرار وارد ستاد انتخابات شد اما حاضر به ثبت‌نام نگردید و با بیان اینکه به نفع نیروهای انقلاب از ثبت‌نام کردن انصراف می‌دهم وزارت کشور را ترک کرد.

مهرداد بذرپاش پس از انصراف از شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در بیانیه مهرداد بذرپاش آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملّت عزیز و جوانان بزرگوار

نظر به آخرین وضعیت صحنه انتخابات کشور و ضرورت هم‌گرایی، هم‌افزایی و هم‌آوایی نیروهای انقلاب اسلامی و در شرایطی که همه نخبگان و مردم بر پایان بخشیدن مدیریت ناکارآمد دولت خسته که باعث آزار مردم شده اتفاق‌نظر دارند، اینجانب با در نظر گرفتن مصلحت کلان جبهه انقلاب اسلامی و براساس حجت شرعی و عقلی که با مشورت بزرگواران فعال و همراهان انتخاباتی‌ام داشتم علی‌رغم اعتماد بالای اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی و دعوت فرزندان و خانواده شهدا، جوانان، گروه‌ها و تشکل‌های علمی و دانشگاهی تصمیم به انصراف از ثبت‌نام در انتخابات پیش‌رو نمودم.

ان‌شاءالله تعالی برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و انگیزه‌های متراکمی که تاکنون در برنامه‌های انتخاباتی حقیر تجمیع شده در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیاده‌سازی اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحقق اهداف بالای انقلاب و کشور عزیزمان قرار خواهم داد. به طور قطع نسل سوم امیدوارتر و پویاتر و با نشاط‌تر از گذشته و با تأسی از آرمان پیر جماران و رهبر عزیز ادامه مسیر خواهد داد.

 به امید ایرانی آباد و سر افراز

سرباز کوچک رهبری و مردم

 مهرداد بذرپاش

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.