حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری امروز در چهارمین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور آمد که حضورش حاشیه هایی داشت و با استقبال خبرنگاران و عکاسان مواجه شد.

 

به گزارش جماران، از ساعات ابتدایی آغاز به کار ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، زمزمه های حضور رئیس دولت تدبیر و امید برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شنیده می شد تا جایی که بارها بسیاری از رسانه ها خبر ورود رییس جمهوری به ستاد انتخابات کشور را منتشر کردند.
**خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف بارها خبر حضور رییس جمهوری را در ستاد انتخابات کشور مخابره کردند ولی هر بار مشخص شد که هنوز رییس جمهوری به ستاد نیامده است.
**ازدحام خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف در چهارمین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری بیش از روزهای گذشته بود، به حدی که این موضوع باعث عدم حرکت خبرنگاران و عکاسان در بسیاری از بخش های ستاد می شد.
**نهایتا روحانی در ساعت 16 بدون حضور هیچ همراهی به ستاد انتخابات کشور آمد و با استقبال بی نظیر خبرنگاران و عکاسان رو به رو شد تا جایی که امکان عکاسی و تهیه خبر برای خبرنگاران و عکاسان بسیار سخت بود.
**رئیس دولت یازدهم در هنگام ثبت نام به خبرنگاران علامت پیروزی نشان داد و شناسنامه اش را به سمت خبرنگاران و عکاسان گرفت.
**هنگام ثبت نام دکتر روحانی، علیرضا زاکانی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در حال سخنرانی در سالن کنفرانس ستاد انتخابات کشور بود، که رییس جمهوری زمانی که متوجه این موضوع شد به احترام سخنرانی این فرد و برای این که سخنرانی اش را قطع نکند، در سالن نام نویسی برای دقایقی منتظر نشست.
**دکتر روحانی پس از قرار گرفتن پشت تریبون ستاد کشور بیان کرد که دوباره آمدم برای ایران و برای اسلام.
**هنگام سخنرانی رییس جمهوری،سالن کنفرانس وزارت کشور مملو از جمعیت خبرنگار و عکاس بود و این سخنرانی یکی از شلوغ ترین نشست های این چهار روزه محسوب می شد.
**یکی از نکات قابل توجه حضور رییس جمهوری این بود که وی در روز کاری برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور نیامد و در روزهای کاری به انجام وظایف خود مشغول بود و روز تعطیل را برای ثبت نام انتخاب کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.