هماهنگی با احمدی نژاد نداشتم و به صورت مستقل در این انتخابات نام نویسی می کنم.

مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس دولت نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کرد.

 

به گزارش جماران، مهدی کلهر که به همراه همسرش برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور آمده در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا برای نام نویسی با احمدی نژاد هماهنگ کرده است یا خیر؟ گفت: هیچ هماهنگی با احمدی نژاد نداشتم و به صورت مستقل در این انتخابات نام نویسی می کنم.
ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز سه شنبه در ستاد انتخابات کشور آغاز شد و تا 26 فروردین به مدت پنج روز از ساعت 8 تا 18 در محل وزارت کشور انجام می شود. 
بر اساس اصل 115 قانون اساسی و ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری رجال مذهبی و سیاسی واجد شرایط 1- ایرانی الاصل بودن 2- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران 3- مدبر و مدیر بودن 4- داشتن حسن سابقه و امانت و تقوی 5- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور، شخصا یا از طریق معرفی نماینده تام‌الاختیار می‌توانند جهت اعلام داوطلبی و تکمیل فرم پرسشنامه با همراه داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و 12 قطعه عکس 4*6 جدید که امسال گرفته باشند، به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، تالار بزرگ کشور مراجعه کنند. 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.