سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه نامزد نهایی جبهه مردمی صرفاً یک نامزد خواهد بود، گفت: ما تازه می‌خواهیم پیمایش‌های خود را آغاز کنیم چراکه فضای کشور در حال انتخاباتی شدن است و به‌تدریج در مناظره‌ها و سخنرانی‌ها و پیمایش‌ها می‌توانیم نامزد نهایی را مشخص کنیم.

به گزارش جماران، مرضیه وحید دستجردی با اشاره به برگزاری رأی‌گیری پس از جلسه با کاندیداهای جبهه مردمی، اظهار کرد: رأی‌گیری برای این بود که ما به تصمیم نهایی برسیم که آیا همه نامزدها برای ثبت‌نام شرکت کنند یا خیر، لذا طبق این رأی‌گیری اعلام شد که ثبت‌نام ۵ نامزد جبهه مردمی بلامانع است و زمان ثبت‌نام نامزدها یا فردا یا روز شنبه خواهد بود و قرار شده است خود نامزدها برای ثبت‌نام بروند.

وی درباره سازوکار جبهه مردمی برای ثبت‌نام و انتخاب نامزد نهایی اظهار کرد: در ظرف چند روز گذشته با همه پنج کاندیدای ریاست جمهوری که منتخب دور دوم مجمع ملی جبهه بودند، مذاکراتی انجام شد و بر اساس این مذاکرات اعضای شورای مرکزی سوالات خود را مطرح کردند و راهکارها و نظرات آنها را نیز گرفتند.

دستجردی با بیان اینکه جلسات با نامزدها بسیار خوب بود و همه این پنج نامزد ساز و کار قبلی جبهه را قبول داشتند، تصریح کرد: ساز و کار جبهه این است که بالاخره درنهایت جبهه به یک کاندیدای واحد برسد و این در مرحله آخر صورت می‌گیرد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: بنابراین ثبت‌نام پنج نامزد بلامانع است و بعد از ثبت‌نام برنامه‌های خود را اعلام خواهند کرد و در برنامه‌های پیش‌رو از جمله، مناظره‌ها و سخنرانی‌ها و امکانات پیمایشی و در نظر گرفتن مقبولیت و محبوبیت این افراد کاندیدای واحد را معرفی خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه نامزد نهایی جبهه مردمی صرفاً یک نامزد خواهد بود، خاطرنشان کرد: ما تازه می‌خواهیم پیمایش‌های خود را آغاز کنیم چراکه فضای کشور در حال انتخاباتی شدن است و به‌تدریج در مناظره‌ها و سخنرانی‌ها و پیمایش‌ها می‌توانیم نامزد نهایی را مشخص کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.