ثبت‌نام احمدی‌نژاد راه را برای سرکشی‌های بعدی باز می‌کند/ بزرگان نظام از وی اعلام برائت کنند

آیت‌الله محسن غرویان مدرس حوزه علمیه قم گفت که صبح جمعه با حضور در وزارت کشور برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کند.
 
به گزارش جماران، او درباره این که آیا به نفع روحانی از میدان رقابت کنار می‌کشد، گفت: در مصاحبه‌های اولم گفته‌ام من رقیب روحانی نیستم و به طور نهایی و قطعی الان نمی‌توانم قضاوت کنم با کارهایی که بعضی کاندیداها امروز کردند و ثبت‌نام‌هایی که صورت می‌گیرد شرایط و معادلات انتخاباتی به چه شکلی در خواهد آمد. از این جهت در حال حاضر نمی‌توانم چیزی بگویم.
 
این مدرس حوزه علمیه در خصوص اقدام امروز محمود احمدی‌نژاد عنوان کرد: اخلاق سیاسی من اینگونه نیست که راجع به رقبای دیگری که ثبت نام کردند اظهار نظر کنم،  ولی این جریان تمرد از نظر رهبری کرده که به نظر من خیلی مهم است و به هر حال نظر رهبری را زیر پا گذاشتند. 
 
حرکتی که امروز احمدی نژاد انجام داد رویداد خطرناکی است که باید مسئولان به آن بپردازند.
 
به نظر من این خیلی راه را برای سرکشی‌ها بیشتر باز خواهد کرد.
 
او در خصوص واکنش برخی افراد و جریان‌های سیاسی نسبت به اقدام احمدی‌نژاد اظهار داشت: دیدم بعضی از طرفداران ایشان اعلام برائت کردند. کار بسیار درستی است و توقع می‌رود که بزرگترها اعلام برائت کند؛ چون آنهایی که ادعای بصیرت و ذوب در ولایت می‌کنند و کفن پوش می‌شدند الان باید باید واکنش نشان دهند.
 
غرویان در خصوص گسیل رای‌ها به سمت روحانی گفت: اگر همان فضای انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی ایجاد شود دیدیم که مردم ۳۰ نفر اصولگرایان را کنار زدند و ۳۰ نفر اصلاح‌طلبان را بر سر کار آوردند. اگر آن فضا ایجاد شود به نفع روحانی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.