مهرداد بذرپاش، یکی از پنج کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ خطاب به مجمع عمومی این تشکل سیاسی اصول‌گرا پیامی صادر کرد.

به گزارش جماران،  متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«ملت بزرگ ایران، ملتی شایسته خدمتند و هرچه فرد انقلابی‌تر، خادم‌تر و هر چه خادم‌تر، انقلابی تر؛ این دو واژه از هم جدایی‌ناپذیرند و نیروهای انقلاب، هم شأن اصلی‌شان خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران است و هر چه خدمتگزارتر، عزیزتر در نزد خداوند متعال و مردم.

جمع شدن بزرگوارانی چون شما با هدف اعتلای کشور عزیزمان مقدس و ستودنی است. جمع شدنی که هم خدا به آن برکت می‌دهد و هم باعث دلگرمی دوستداران انقلاب و کشور خواهد بود.

همه باید برای تغییر وضع موجود تلاش کنیم ؛ "نه" به وضع موجود ما نه از هوی و هوس است، بلکه از سر قدردانی ایثار ایثارگران است. "نه" به وضع موجود ما، نه از سر قدرت‌طلبی است بلکه برای رساندن ایران به قله‌های پیشرفت و قرار گرفتن کشور در ریل کار و نشاط است.

همه باید تلاش کنیم کشور را به نمایشگاه کار و کارآمدی تبدیل کنیم. نشاط را که به خاطر برخی مدیریت‌های کسل‌کننده تا حدودی از میان ما رخت بربسته، به جامعه به ویژه نسل جوان و هوشمندمان بازگردانیم؛ این، جز با همت شما عزیزان میسر نخواهد بود، به طور قطع این شدنی است و ما می‌توانیم.

از این که بنده را که کوچک شما هستم، مورد اعتماد قرار دادید صمیمانه قدردانم و بر خود می‌بالم که چون شما بزرگوارانی که از جماعت خوبان، فرهیختگان و مؤمنان هستید را در کنار خود دارم و تا دستیابی به هدف والا در کنار هم هستیم، ان‌شاءالله.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.