ژولت شمین معاون نخست وزیر مجارستان عصر شنبه در راس هیاتی وارد تهران شد و در فرودگاه امام خمینی (ره) مورد استقبال معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری و جمعی از مسوولان وزارت امورخارجه کشورمان قرار گرفت.

به گزارش جماران از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، 'یانوش لاتورسای' نایب رئیس مجلس ملی مجارستان و تعدادی از مقامات سیاسی و اقتصادی آقای شمین را در سفر به تهران همراهی می کنند.
این سفر به میزبانی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری انجام می شود و هیات مجار علاوه بر مذاکره با حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، با تعدادی از مقامات عالی رتبه اجرایی و پارلمانی جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و گفت و گو خواهند کرد.
جواد هروی معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری پس از استقبال از معاون نخست وزیر مجارستان و هیات همراه، گفت: هیات بلندپایه مجارستان در مدت اقامت یک هفته ای خود در ایران از چند استان کشورمان نیز دیدن خواهد کرد.
وی افزود: این سفر با هدف توسعه و تقویت مناسبات و روابط دوجانبه تهران – بوداپست و پیگیری مذاکرات و توافقات انجام شده در سفر سال گذشته نخست وزیر مجارستان به جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.
وی اظهارداشت: گفت و گو درباره همکاری های نفتی، توسعه مناسبات پارلمانی و امور گردشگری از دیگر محورهای مذاکرات معاون نخست وزیر مجارستان با مقامات کشورمان خواهد بود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.