پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

معاون پارلمانی و امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد:

هر چالشی به وجود بیاید، همه نگاه‌ها به سمت ارشاد است

معاون پارلمانی و امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سهم ما از تولید موسیقی یک درصد می باشد و مابقی مربوط به دیگر سازمان ها، نهادها و حتی غیرمجاز و زیرزمینی است اما هر موقع چالشی به وجود بیاید، همه نگاه ها به سمت ارشاد است.

به گزارش جماران، «سیدهادی حسینی» در دیدار با استاندار هرمزگان افزود: در حالی‌که تنها یک دوازدهم بودجه فرهنگی در اختیار این وزارتخانه است اما باید پاسخگوی همه امور فرهنگی باشد.

وی با بیان این‌که باید شرایطی فراهم شود که وزارت ارشاد ناظر برنامه‌های فرهنگی باشد، تصریح کرد: سهم ما از تولید موسیقی یک درصد می‌باشد و مابقی مربوط به دیگر سازمان‌ها، نهادها و حتی غیرمجاز و زیرزمینی است اما هر موقع چالشی به وجود بیاید، همه نگاه‌ها به سمت ارشاد است.

حسینی ادامه داد: برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس منویات و دستورات مقام معظم رهبری و سیاست‌های نظام است.

این مقام مسئول با اشاره به موفقیت این وزارتخانه در زمینه تعامل با سازمان‌ها و نهادها، اظهار کرد: تصمیم وزارتخانه این است که وارد حوزه چالشی نشود.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار هرمزگان از حوزه فرهنگی خاطرنشان کرد: باید در تمام طرح‌ها پیوست فرهنگی وجود داشته باشد.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر فرهنگ و اراشاد اسلامی تصریح کرد: نیازمند حمایت‌های بیشتر از حوزه فرهنگ در استان هستیم.

حسینی با اشاره به نام‌گذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال یادآور شد: ظرفیت‌های فراوانی از حیث فرهنگ‌سازی و ایجاد اشتغال در حوزه فرهنگی و هنری وجود دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.