علی اعمی برنطین اظهار داشت: 18 تیم امدادی شامل 72 امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارائه کرده و در این زمینه 27 دستگاه چادر، 365 تخته پتو توزیع شده است.

به گزارش جماران، وی گفت:به دنبال ورود سامانه بارشی جنوبی به استان ، چهار شهرستان بندرعباس،بندرلنگه، قشم و میناب از روز چهارم فروردین تا به امروز دچار سیل و آبگرفتگی معابر بودند.
اعمی برنطین بیان داشت: در این بازه زمانی خدمات امدادی لازم در 10 شهر و روستای استان توسط جمعیت هلال احمر هرمزگان ارایه شده و 555 نفر از هموطنان از خدمات امدادی این جمعیت بهره مند شدند.
این مقام مسئول گفت: جمعیت هلال احمر هرمزگان در راستای وظایف خود اقدام به ایجاد 50 پست و پایگاه امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی کرده است.
وی اظهار کرد: طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر هرمزگان شامل امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی ، سلامت مسافران نوروزی و طرح داوطلب یارجمعیت هلال احمر از 25 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد.
لازم به ذکر است، اقصی نقاط هرمزگان از روز پنجشنبه سوم فروردین ماه شاهد بارش باران و طوفانی شدن دریا و در برخی مناطق آبگرفتگی معابر هستند.
براساس پیش بینی هواشناسی هرمزگان فعالیت سامانه بارشی در استان تا سه شنبه هفته جاری ادامه دارد و اوج فعالیت آن از شب گذشته در شمال وغرب استان است و لذا مسافران باید به هنگام تردد پیش بینی وضعیت هوا را داشته باشند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.