روز چهارم ثبت نام کاندیداهای شورای شهر تهران با حضور برخی از اعضای اصولگرای شورای شهر کنونی، برخی هنرمندان ،ورزشکاران، فعالان سیاسی و رسانه‌ای در محل فرمانداری همراه بود.

به گزارش جماران، مهم‌ترین چهره‌هایی که در صبح روز چهارم پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در فرمانداری تهران حاضر شدند، اعضای اصولگرای شورای شهر کنونی است که می‌توان به حبیب کاشانی، قناعتی و مجتبی شاکری اشاره کرد.

امروز صبح علیرضا دبیر و حسین رضازاده دو قهرمان المپیک که در حال حاضر نیز از اعضای شورای شهر محسوب می‌شوند نیز در فرمانداری حاضر و برای انتخابات اردیبهشت ماه ثبت‌نام کردند.

حسین رضازاده که در حال حاضر عضو کنونی شورای شهر نیز هست علی رغم تجربه زیاد در برخورد با خبرنگاران همچنان از پاسخگویی به خبرنگاران امتناع و تنها به گرفتن ژست روبه روی دوربین ها اکتفا کرد. او در پاسخ به اعتراض خبرنگاران گفت "عکس گرفتن وقتم را نمی‌گیرد ولی مصاحبه کردن وقت گیر است "

چهارمین روز ثبت‌‌نام از داوطلبان انتخابات شوراها/1

در خلال این روز به نسبت شلوغ ثبت‌نام شوراها، حضور کیومرث پوراحمد نیز توجه دوربین ها و خبرنگاران را به خود جلب کرد. این کارگردان سینما در حالی که از دستگاه آب خوری فرمانداری لیوان آبش را پر می‌کرد در پاسخ به خبرنگار ایلنا در مورد اینکه آیا برای ثبت نام آمده است یا خیر ضمن تکذیب ثبت نام خود گفت "مگر دیوانه شده‌ام که کاندیدای شوراها شوم؟"

1

پوراحمد برای همراهی با علی قایم مقامی تهیه کننده سینما برای ثبت نام در انتخابات شوراها آمده بود.

حضور چهره های جوان و زنان در محل فرمانداری مساله قابل توجه انتخابات این دوره است. جوان ترین شهروندی که در این روز برای ثبت نام به فرمانداری مراجعه کرده متولد سال ۶۹ است.

ثبت نام یک زوج به همراه کودک خردسالشان نیز بخشی از حاشیه‌های امروز ثبت نام کاندیداها برای شورای شهر تهران بود.

چهارمین روز ثبت‌‌نام از داوطلبان انتخابات شوراها/1

در پی ثبت نام فرزندان مسئولان برای انتخابات شوراها، ظهر امروز نیز شایعه‌ای درباره ثبت‌نام فرزند پروانه مافی در خبرها منتشر شد که توسط ثمانه محمودآبادی تکذیب و اعلام کرد که تنها مشاور رسانه‌ای نماینده مردم تهران است.

امروز برای بار دوم در دو روز اخیر سیستم ثبت اطلاعات نامزدهای انتخابات شورای شهر با اخلال مواجه شد اما به گفته فرماندار تهران این اخلال موجب وقفه در کار نشده و عوامل دست‌اندرکار ثبت‌نام را به صورت دستی انجام تا در فرصتی دیگر اطلاعات را وارد سیستم کنند.

در صف فتوکپی مدارک لازم کاندیداها، برای تسریع در کار، درگیری میان متقاضیان ثبت نام رخ داد که یکی از آنها در خلال این درگیری گفت ما اینجا هستیم چون می‌توانیم حرف بزنیم پس چرا دعوا می‌کنیم؟

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.