فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از یکطرفه شدن محور هراز با توجه به موج بازگشت مسافران در مرحله نخست سفرهای نوروزی از فردا 4 فروردین ماه تا بامداد روز شنبه خبر داد.

 

به گزارش جماران، سرهنگ سیاوش محبی با اشاره به حجم زیاد خودروها در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران و افزایش 9 درصدی تردد مسافران نوروزی از این مسیر نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به موج بازگشت مرحله نخست سفرهای نوروزی به سمت تهران و مناطق غربی و جنوبی کشور، محور هراز فردا یکطرفه می شود.
وی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز، افزود: روز جمعه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 2 بامداد روز شنبه 5 فروردین ماه سال 96 از محدوده رودهن به آب اسک ممنوع واز ساعت 16 همان روز تا 2 بامداد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه است. 
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد:هموطنانی که برنامه سفر خود را به روز جمعه موکول کردند و قصد سفر به استانهای شمالی به ویژه مازندران را دارند از محورهای فیروزکوه و چالوس استفاده کنند.
این مقام مسوول با اشاره به شرایط جوی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران به ویژه محور هراز، نیز بیان کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی امروز در محورهای مواصلاتی شرق شاهد بارش باران و برف هستیم که تا شب نیز ادامه دارد.
سرهنگ محبی ادامه داد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب رانندگی کنند و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند و همچنین از تجهیزات زمستانه به ویژه زنجیر چرخ برخوردار باشند.
وی بیان کرد: در حال حاضرترافیک در محورهای هراز وفیروزکوه نیمه سنگین و روان و در برخی نقاط تردد خودروها به کندی در جریان است.

**واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور فیروزکوه
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در ادامه با اشاره به حوادث روزهای اخیر محورهای هراز و فیروزکوه بیان کرد: روزگذشته یک دستگاه خودروی سواری پراید که از تهران به سمت فیروزکوه در حرکت بود در محدوده پل دلیچای واژگون شد.
وی با بیان اینکه راننده این خودرو متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داد، افزود: این خودرو تک سرنشین و راننده آن نیز خانومی 30 ساله بود که به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی پس از خروج از جاده و چپ کردن خودرو جان خود را از دست داد.
سرهنگ محبی از رانندگان خواست تا با توجه به پیش بینی امکانات اسکان اضطراری برای رانندگان و مسافران نوروزی جهت رفع خستگی و همچنین تاکید پلیس برای داشتن تجهیزات کافی، این موارد را رعایت کنند تا کمتر شاهد اینگونه حوادث باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.