معاون اول رییس‌جمهور دو انتخابات پیش رو را بسیار مهم دانست و گفت: با اطمینان اعلام می‌کنم که از رای مردم صیانت و حفاظت می‌گردد و هماهنگی خوبی بین دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات وجود دارد و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

به گزارش جماران، اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیش رو داریم که هر دو انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشند.

وی از آمادگی لازم دولت برای برگزاری انتخابات پیش رو خبر داد و خاطرنشان کرد: دولت با بی‌طرفی کامل برای برگزاری انتخابات قانونمند آمادگی لازم را دارد و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری بر اجرای قانون اهتمام دارد.

وی به شرایط حساس منطقه‌ای و فضای بین‌المللی اشاره کرد و افزود: با توجه به حرف‌ها و شعارهای مقامات اروپایی و آمریکایی؛ لازم است که در این دوره از انتخابات با اقتدار کامل به صحنه بیایم.

معاون اول رییس‌جمهور  با بیان این‌که «باید در حوزه اقتصادی و اشتغال کارهای اساسی صورت گیرد» اظهار داشت: انتخابات فرصت تجدید قوای جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات از جهات مختلف تصریح کرد: مسوولان، نخبگان و صاحب نظران باید فضا را برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات مهیا کنند. براساس تجربیات گذشته، مردم همواره نشان داده‌اند که پشتیبان نظام بوده‌اند و در این انتخابات نیز اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نقش مهمی در مسایل کشور دارد، بطوری‌که ریاست‌جمهوری پس از رهبری مقام دوم کشور را دارد و مسئول اجرای قانون اساسی است و مردم با رای خود سرنوشت، کشور را برای چهار سال به یک نفر واگذار می‌کنند.

معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: شوراهای اسلامی تجربه جدیدی از واگذاری امور به مردم است و با انتخاب این اعضا بخشی از امور به این افراد واگذاری می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.