فرایند ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، امروز دومین روز خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش جماران، فرایند نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین روز خود را پشت سر گذاشت.

فرایند نام نویسی در حوزه تهران، ری و تجریش از ساعت ۸ صبح امروز در فرمانداری تهران آغاز شد و تا ساعت ۱۶ ادامه یافت.

پارکینگ شلوغ

نام نویسی در پارکینگ فرمانداری برقرار بود. هر چه از ساعت کاری می گذشت با افزایش خیل ثبت نام کنندگان، کوچکی جا و گرمای محیط بیشتر خودش را نشان می داد. مساله ای که مورد اعتراض برخی از حاضران هم واقع شد. تراکم ثبت نام کنندگان با گذشت زمان بیشتر و فضا برای جُم خوردن کمتر می شد. 

 

غلامعلی رجایی مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی نخستین فردی بود که در محل فرمانداری حضور پیدا کرد.

ورود ممنوع

حراست فرمانداری، خبرنگارانی که فاقد کارت بودند را از محل ثبت نام بیرون می کرد. خبرنگاران هم حیران دنبال مسئول توزیع کارت می گشتند. 

اینجا هم احمدی نژاد

فردی مشغول پُر کردن فرم های مربوطه برای ثبت نام بود که ناگهان پچ پچ و درگوشی میان خبرنگاران به راه افتاد. عکاسی گفت: «مهدی خورشیدی است، داماد احمدی نژاد.» چه سوژه ای برای خبرنگاران از این بهتر!

به یکباره عکاسان و خبرنگاران به سوی او حمله ور شدند و عکس پشت عکس! آقای خورشیدی این طرف! آقای خورشیدی لبخند! خورشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه آیا در لیست اصلاح طلبان خواهید رفت یا اصولگرایان و اینکه آیا احمدی نژاد  برای شوراها لیست می دهد گفت: «باید جلوتر برویم تا فضا روشن تر شود.»

سلبریتی ها!

چهره های شناخته شده اگر چه انگشت شمار بودند اما می شد در میان حاضران رصدشان کرد. اسماعیل دوستی و محسن پیرهادی از اعضای فعلی شورای شهر تهران، علیرضا دهقان گوینده سابق اخبار ورزشی و نماینده مجلس هشتم، حسن رسولی عضو بنیاد امید ایرانیان، سیدعباس سجادی مجری تلویزیون، رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون، حسین الله کرم عضو شورای مرکزی انصار حزب الله و محمدعلی زم مشاور اکبر ترکان از جمله افراد شناخته شده ای بودند که امروز خودشان را به فرمانداری تهران رساندند.

پیرمرد ناشناس

پیرمردی سلانه سلانه کنان خودش را به فرمانداری رسانده بود. کسی او نمی شناخت. جوانی که همراه پیرمرد بود، نام او را به خبرنگاران گفت: محمدصادق مشایخ نماینده مرحوم هاشمی در بازار و اصناف.

رسانه های تصویری جسته و گریخته گفتگوهایی را با نامزدها ترتیب می دادند. دوربین برای تبلیغ نکردن نامزد مورد نظر، پشت وی کاشته می شد. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.