عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران گفت که بعید است اصلاح طلبان با دو لیست در انتخابات شورای شهر تهران حاضر شوند.

به گزارش جماران، محمد حقانی پس از ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراها در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که گفته می شود اصلاح طلبان در لیستی که تهیه کرده اند قرار است مهرعلیزاده را برای شهرداری تهران معرفی کنند و کارگزاران در لیستی که برای انتخابات شوراها ارائه می دهد به دنبال شهرداری محمد هاشمی است، این اختلافات در چه حدی است؟ گفت: اختلاف نظر و تفاوت سلیقه ها در همه جا وجود دارد حتی خانواده ها. ما اطمینان دارم یک لیست ۲۱ نفره منتشر خواهد شد و اصلاح طلبان و افرادی که در قالب این جریان حرف می زنند در لیست ۲۱ نفره گنجانده می شود. اینکه چه کسی سرلیست باشد مشخص نیست  و همه این ها به پایان تایید صلاحیت ها باز می گردد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه لیست ۲۱ +۱  امید برای انتخابات منتشر خواهد شد، تاکید کرد: بعید می دانم از سوی اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها دو لیست بیرون بیاید.

او با تاکید براینکه نمی توان از اکنون درباره شهردار آینده تهران حرف زد، اظهار کرد: باید منتظر ماند تا نتیجه بررسی صلاحیت ها منتشر شود و بعد مشاهده کنیم چه افرادی در لیست ۲۱ نفره امید قرار خواهند گرفت. بعد از آن نیز باید منتظر ماند و دید چند نفر از این افراد می توانند وارد شورای شهر شوند.

حقانی تصریح کرد: این مباحثی که مطرح می شود بیشتر گمانه زنی بوده و باید منتظر ماند.

عضو اصلاح طلب شورای شهر درباره نحوه بسته شدن لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران گفت: در جلسات مختلف درباره شاخص ها و معیارها صحبت و جمع بندی شده است. تخصص کافی نیست و در کنار آن باید پاکدست بودن، مبارزه با فساد و عشق به مردم نیز وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.