پلیس ترکیه حساب بانکیی را فاش کرد که تنها چند ساعت بعد از ترور سفیر روسیه در آنکارا، به نام عامل ترور این سفیر روسی، باز شده است.

به گزارش جماران به نقل از العالم، پلیس ترکیه حساب بانکی را فاش کرد که چند ساعت بعد از ترور «آندری کارلوف» سفیر روسیه در ترکیه به نام «مولود مرت آلتین‌تاش» عامل این ترور، باز شده است.

روزنامه«خبر ترک» ترکیه، در گزارشی نوشت: «این حساب در یکی از بانک‌های ترکیه، طی تماسی تلفنی با استفاده از گوشی همراه متعلق به یک چوپان ترکیه‌ای، باز شده است.»
این چوپان ترک در بازجویی گفت: «وقتی این حساب را باز کرده، کارمند بانک مربوطه از طریق گوشی همراه وی مشخصات مولود مرت آلتین‌تاش قاتل سفیر روسیه  را از کارت شناسایی منتشر شده وی در اینترنت، برداشته و همین مساله بازپرس‌های پرونده ترور سفیر روسیه را وادار کرده است که گمان کنند حساب مذکور با هدف تقلب و کلاهبرداری باز شده این درحالی است که وی با قاتل هیچ رابطه‌ای ندارد.»

براساس این گزارش، پلیس ترکیه خاطرنشان کرده است که این چوپان تا تکمیل اطلاعات بانکی مربوط به این پرونده در بازداشت باقی خواهد ماند.
«خبر تُرک» نوشت که طرف تُرک، اطلاعات مربوط به حساب بانکی مذکور را در چارچوب همکاری های مشترک آنکارا و مسکو در خصوص پرونده ترور سفیر روسیه در ترکیه، در اختیار بازرسان روس قرار داده است.
آلتین‌تاش جوان ۲۲ ساله، نوزدهم دسامبر ۲۰۱۶ سفیر روسیه در ترکیه را ترور کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.