رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای جلب حمایت‌ها از مساله فلسطین، سفری به کشورهای عربی و اروپایی خواهد داشت.

به گزارش جماران، شبکه المیادین گزارش داد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که دعوت‌نامه رسمی را از سوی عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر برای سفر به این کشور دریافت کرده است، فردا (یکشنبه) به قاهره می‌رود.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، نبیل ابوردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که این تورها با سفر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به قطر آغاز خواهد شد که وی در جریان این سفر با امیر قطر و مسئولان این کشور در مورد روابط دوجانبه و راه‌های حمایت از مساله فلسطین و آشتی ملی و نشست سران عرب در اردن در اواخر ماه میلادی جاری دیدار می‌کند.

ابوردینه خاطرنشان کرد که عباس همچنین سفری به آلمان خواهد داشت که در جریان آن، با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و مسئولان برجسته آلمانی دیدار می‌کند و سپس به بلژیک می‌رود تا حمایت اروپایی از مساله فلسطینی را بیشتر جلب کند.

وی گفت که محمود عباس سفرهایش را با حضور در نشست سران عرب در اردن پایان می‌دهد تا بر اولویت مساله فلسطین به عنوان مساله اول عرب‌ها و جلب حمایت عربی و هماهنگی مواضع عربی در حمایت از مساله فلسطین در مرحله آتی تاکید کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.