فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در پیامی به مناسبت ششمین سالگرد جنگ سوریه ضمن ابراز همدردی با کودکان جنگ زده این کشور خواستار پایان یافتن جنگ شد.

به گزارش جماران، لیونل مسی که از سال ۲۰۱۰ به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف (صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد) فعالیت می‌کند، امروز (چهارشنبه)، ۱۵ مارس مصادف با ششمین سالگرد جنگ خونین سوریه، با انتشار پیامی در صفحه فیس بوک خود خواستار صلح در سوریه و حفظ و صیانت از صد‌ها هزار کودکی شد که پس از ۶ سال جنگ بی پایان در این کشور از بیچارگی، خشونت و گرسنگی رنج می‌برند.

مسی که همیشه تعهد و همدردی خود را نسبت به محرومان و ستمدیدگان نشان داده این بار هم از ششمین سالگرد جنگ سوریه غافل نشده و نه به عنوان شهروند جامعه جهانی بلکه به عنوان یک پدر همدردی خود را با کودکان سوری نشان داده است.

در پیام مسی که به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی منتشر شده، آمده است:یک روز جنگ هم زیاد است. کودکان سوریه‌ به مدت ۶ سال مورد خشونت، ظلم و ستم قرارگرفته اند و در میان درگیری‌ها به گروگان گرفته شده اند. به عنوان یک پدر و به عنوان سفیر یونیسف، دل شکسته ام. هم صدا با یونیسف خواستار پایان جنگ باشید. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.