یک عضو حزب اتحاد ملت گفت: حضور یک نامزد از سوی جبهه احمدی نژاد در انتخابات سال ۹۶ مرز بندی هایی را مشخص می کند بین جریان اصولگرا که به نظر می رسد هدف اصلی مشخص کردن همین مرز است.

به گزارش جماران، آذر منصوری درباره این که احمدی نژاد رئیس جمهوری سابق ایران اعلام کرده است که از هیچ نامزدی در دوازدهیمن انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی‌کند اما حمید بقایی نزدیک‌ترین فرد به او  اعلام نامزدی کرده است و در برخی مراسم‌ها و مکان‌ها این دو با یکدیگر حضور پیدا می‌کنند گفت: رهبری به احمدی‌نژاد توصیه کردند که در انتخابات شرکت نکند و مانع  از دوقطبی بودن جامعه شوند، به راحتی می‌توان حدس زد که  کنار رفتن احمدی نژاد حتی با وجود توصیه رهبری ساده نیست،  این را  در متن نامه‌ای که به رهبری نوشت نیز کاملا می‌توان مشاهد کرد.

او افزود: ظاهر نامه نشان می‌دهد که احمدی‌نژاد قصد شرکت در انتخابات را ندارد اما  وقتی به متن نامه دقت می‌کنیم نمی‌گوید این جریان نماینده و یا کاندیدایی در انتخابات نخواهد داشت.

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت تاکید کرد: جریان احمدی نژاد در تلاش است تا نزدیک‌ترین و  شبیه‌ترین فرد را در این انتخابات شرکت دهند. حضور یک نامزد از سوی جبهه احمدی نژاد در انتخابات سال ۹۶ مرزبندی‌هایی را در میان جریان اصولگرایی مشخص می‌کند که به نظر می‌رسد هدف اصلی مشخص کردن همین مرز است.

او تاکید کرد: جریان احمدی نژاد در  تلاش است نماینده و نامزد خودش را در معرض انتخاب مردم قرار دهد تا خط خودش را هم با معرفی این افراد با جریان‌های دیگر مشخص کند،  فارغ از این که تایید صلاحیت می‌شود و یا خیر.

منصوری با اشاره به این که احمدنژاد و یارانش با اعلام نامزدی بقایی می‌خواهند با اصولگرایان وارد گفتمان شوند گفت:‌ اعلام این نامزدی در واقع در  معرض آزمون و آزمایش قرار دادن است. معرفی نامزد از سوی جریان احمدی نژاد می‌توان پی برد که آنها می‌خواهند قدرت چانه زنی را نشان دهند و خط و مرز خودشان را با اصولگرایان مشخص کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین گفت: این طیف در تلاشند برای رقابت با جریان اصلاحات در  مناظرات مسائلی را  مطرح کنند،  چه بسا محددویتی در این طیف وجود نداشته باشد و طبق نظر خودشان انتخابات را به هر سمتی می خواهند ببرند جای تعجب ندارد که در گرو کشی‌های انتخاباتی دست به اقداماتی بزنند.

او در پایان بر لزوم برگزاری انتخاباتی رقابتی ، پر شور و شکوهمند در سال آینده تاکید کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.