یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت که اگر روحانی بتواند از طریق رسانه‌ها حرف‌هایش را به گوش افکار عمومی برساند و واقعیات صحنه را منعکس کند می‌تواند در دور اول انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با رای بالا پیروز شود.

به گزارش جماران، علیرضا رحیمی در تحلیلی درباره چرایی اجماع اصلاح‌طلبان در حمایت از روحانی گفت: آقای روحانی بر اساس وعده های داده شده به مردم با برنامه ای تمامی تلاش ها را به کار برد تا امید را به جامعه برگرداند و شرایط کشور را بهبود ببخشد علی رغم اینکه او ابتدا به صورت مستقل وارد کارزار انتخاباتی شد با گذشت زمان در فضای انتخاباتی اصلاح‌طلبان از او در دوره انتخابات یازدهم رئیس‌جمهوری اجماع و حمایت کردند که این حاکی از اشتراک جریان اصلاحات با آقای روحانی بود.

وی ادامه داد: دلیل اینکه چرا اصلاح طلبان می خواهند در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم نیز از آقای روحانی حمایت کنند و در این باره به اجماع رسیده اند آن است که فضای امید و بهبود در شرایط کشور حاصل شده که در این شرایط می توان به اهداف مورد نظر به خصوص در بهبود زندگی مردم دست پیدا کرد.

نماینده تهران با تاکید بر اینکه «دولت یازدهم کارنامه قابل قبول و قابل دفاعی در حوزه های مختلف از خود به جای گذاشته است» گفت:‌ با وجودی که روحانی رسانه موثری برای بیان موفقیت های دولت یازدهم ندارد ولی باز هم مردم می‌توانند به خوبی تغییر شرایط را در زندگی‌شان ببینند کما اینکه اگر این فضای رسانه ای فراهم بود این موضوع بیشتر برای مردم قابل لمس بود.

رحیمی درباره انتقادات برخی به دولت یازدهم در مورد وضعیت اقتصادی کشور نیز گفت:‌ اقتصاد و معیشت مردم موضوعی نیست که دولتی بتواند درباره آن معجزه کند. در این شرایط باز هم دولت یازدهم بخش قابل توجهی از تلاشش را برای اصلاح انحرافات گذشته در حوزه اقتصادی و معیشتی قرار داد و تمامی تلاش ها را به کار گرفت تا وضعیت اقتصادی بهبود یابد.

وی در پایان و در جمع بندی گفت: قطعا اگر آقای روحانی رسانه موثری برای بیان حرف هایش به افکار عمومی داشته باشد مردم می‌تواند واقعیت را متوجه شوند و در چنین شرایطی امید به رای آوری آقای روحانی در دور اول انتخابات بسیار بالا است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.