عضو ارشد شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گروه های سیاسی را از تخریب طرف مقابل برحذر داشت و گفت: جناح ها و حامیان نامزدهای انتخاباتی به جای تخریب رقیب، برنامه های خود را ارائه کنند.

به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی با بیان این که تخریب در انتخابات جز خسران خود تخریب کنندگان حاصلی ندارد، افزود: کسانی که تخریب می کنند زودتر از همه، از پای در می آیند و این کار(تخریب) خلاف شرع بوده و حرام است که انسان آبروی دیگران را ببرد. 
وی تصریح کرد: بر این باوریم؛ کسانی که کاندیدا می شوند بعد از تایید صلاحیت شورای نگهبان همه صالح هستند اما باید اصلح را شناخت و برای اصلح تبلیغ کرد اما تخریب خلاف شرع است و نباید چنین کاری انجام شود. این در فرمایشات امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و هر انسان متدینی وجود دارد. 
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: هر کسی از نامزد انتخاباتی خود و از برنامه های هایش هر چه بخواهد بگوید اما دیگران را تخریب کردن برای موفقیت، کار حرامی است. کاری که بخواهد با اسباب حرام به نتیجه برسد، نتیجه مثبتی نخواهد داشت. 
ابراهیمی تاکید کرد: مگر از خلاف شرع هم بالاتر وجود دارد؟ انسان برای امر مستحبی نباید مرتکب فعل حرام شود. کسی مجاز نیست دیگری را تخریب کند تا خودش موفق شود. نباید به خاطر امر اولویت دار مرتکب گناه شویم.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.