ولادیسلاو ماروزرف، شهروند شهر کالوگا در روسیه ادعا مى کند که با رییس جمهور جدید آمریکا نسبت خانوادگى دارد.

به گزارش جماران، آقاى ماروزوف گفت که به وسیلۀ دایى خود، الکساندر بووکالو، از این نسبت خبردار شده است. به گفته او بووکالو متخصص شجره شناسى است.

الکساندر بووکالو متولد شهر نووگرود در استان مینسک در بلاروس است. اجداد جرد کوشنر، همسر ایوانکا ترامپ و داماد پرزیدنت ترامپ نیز از شهر نووگرود هستند.

ماروزوف مى گوید: دایى من مدارک بسیارى زیادى را مطالعه کرد که نسبت پدر و پدربزرگ او را با جوزف برکوویچ، پدربزرگ جرد کوشنر را تأیید مى کند.

طبق آمار آقاى بووکالو، خانواده آقاى برکوویچ پس از جنگ جهانى دوم به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا بود که آقاى جوزف برکوویچ ازدواج کرد و نام خانوادگى همسرش (کوشنر) را براى خود انتخاب کرد.

به گفته آقاى ماروزوف ٣٥ ساله، پس از با خبر شدن از نسبتشان با ترامپ و جرد کوشنر، او در کتابفروشى تمام کتاب هاى دونالد ترامپ را خریدارى کرده است و قصد دارد در نامه اى به ترامپ، با ارائه تمام مدارک این نسبت خانوادگى را ثابت کند.

جرد کوشنر ٣٦ تاجر آمریکایى در خانواده ای یهودى رشد و در مدرسه خصوصى یهودیان در ایالت نیوجرسی تحصیل کرد. او در سال ٢٠٠٩ با ایوانکا ترامپ ازدواج کرد. تابستان ٢٠١٦ او با انتشار نامه سرگشاده اى از اجداد یهودى خود که در زمان جنگ جهانى دوم از گتو به نووگرود گریختند، سخن گفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 589108
  • منبع: العالم
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.