رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه امنیت و سلامت انتخابات و اجرای قانون برای ما بسیار مهم است، گفت: ما باید امانت ‌دار رای مردم باشیم و زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

به گزارش جماران، علی اصغر احمدی عصر امروز در مراسم افتتاح ستاد انتخابات کشور اظهارکرد: ناظران و مجریان انتخابات، مسئولان تامین امنیت انتخابات، احزاب و رسانه‌ها و نامزد ها و حامیانشان‌در انتخابات اخلاق و فرهنگ دینی را در جامعه رواج دهند.

وی در ادامه افزود: رسانه‌ها، هیات‌های اجرایی‌، هیات‌های نظارت، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، احزاب و داوطلبان انتخابات همه جزء اجزای برگزاری انتخابات هستند و باید با هماهنگی موضوع انتخابات را پیش ببرند.

احمدی با بیان اینکه انتخابات مصداق عینی اظهار نظر مردم است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که هژمونی آمریکا در حال تغییر است آن‌ها همچنان به دنبال فرافکنی هستند و ایران را هدف خود می‌دانند، بنابراین با حضور مردم در صحنه‌های عمومی مثل انتخابات یا 22 بهمن امنیت کشور ارتقاء می‌یابد.

معاون سیاسی وزیر کشور در پایان با بیان اینکه کسانی که می خواهند در انتخابات شوراها ثبت نام کنند باید گواهی سوء پیشینه خود را ارائه کنند، اظهار کرد: در روستاها این امر به تشخیص هیات‌های اجرایی گذاشته شده است و هیات‌های اجرایی هم نباید به گونه‌ای عمل کنند که اقدامات آن‌ها برای داوطلبان بازدارنگی ایجاد کند، روش اجرای این قانون مهم است.

در این مراسم همچنین علی پور علی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور نیز با اشاره به اینکه میانگین ثبت‌نام ها برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در هر حوزه 60 نفر بوده‌است که این میانگین در دوره‌های قبل 29 نفر بود، گفت: مطمئن باشید انتخابات باشکوه و حماسه سازی پیش رو خواهیم داشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.