آیت‌ا... بطحایی تکذیب کرد؛ ماجرا از زمانی آغاز شد که نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان گفت:«اقشار مختلف مردم از من دعوت کرده‌اند تا در انتخابات شرکت کنم و با درخواست‌هایی که شده موافقم.»

به گزارش جماران،  آیت‌الله سیدهاشم بطحایی درباره انتشار اخباری مبنی بر کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶، گفت:«من شخصا در انتخابات داوطلب نیستم، اما خدمتگزار مردم هستم. من دنبال عنوان و مدرک نیستم، اما از آن جهت که توانایی کار دارم و خودم را محتاج به خدمت به مردم می‌دانم، اقشار مختلف مردم از من دعوت کرده‌اند تا در انتخابات شرکت کنم.» عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه توانایی کار و فعالیت دارم، گفت:«من این مطلب را رد نمی‌کنم و با درخواست‌هایی که شده، موافقت خواهم کرد.»

کلید تخریب زده شد

پس از این اعلام آمادگی برخی سایت‌ها نوشتند:‌هاشم بطحایی، عضو مجلس خبرگان، با حمله به رئیس‌جمهور فعلی و رئیس‌جمهور هفتم و هشتم، گفته که«اینکه یک روحانی برای خوشایند این و آن خوش رقصی کند مورد رضایت مردم نیست.» بطحایی افزوده است: انتظار همه این بود که وقتی یک روحانی در راس قوه مجریه قرار گرفت نقشه دین را پیاده کند. وی گفته است: «رئیس دولت اصلاحات برای اولین بار در روز شهادت امام سجاد(ع) کف زدن را به راه انداخت؛ این کارها را کردید که امروز ممنوع التصویر هستید.»

تکذیب شد

دیروز اما آیت‌ا... بطحایی عضو مجلس خبرگان رهبری، در اطلاعیه‌ای خبر اظهارات منتسب به خود علیه حسن روحانی رئیس‌جمهور و رئیس دولت اصلاحات را تکذیب کرد. متن اطلاعیه آیت‌ا... بطحایی در پی می‌آید:«به دنبال انتشار اخباری سخیف و جاهلانه عده‌ای افراد نان به نرخ روز خور درباره تخریب رئیس‌جمهور فعلی و رئیس دولت اصلاحات به نقل از بنده؛ اعلام می‌دارم اینجانب هیچ‌گاه اهل تقابل با کسی نبوده و نیستم، در هر مسئولیتی بوده‌ام تاکنون خدمتگزاری کرده‌ام و صرفا امانتدار آرمان ملت شریف ایران بوده‌ام. ظاهرا عده‌ای سرشان برای ایجاد دعوا بین مسئولان نظام درد می‌کند و به دنبال کسب آب و نان و اعتبار از ناحیه تخریب دیگران هستند؛ لذا وقتی به اهداف خود نمی‌رسند به خودپردازی‌های ناشی از توهمات سیاسی دست می‌زنند. صراحتا اعلام می‌دارم از ناحیه بنده هیچ‌گاه علیه این دو مسئول در نظام اسلامی مطلبی گفته نشده و با وجود آنکه ممکن است در بسیاری از امور جاری نقدهایی داشته باشم اما این حرکت را بسیار زشت و پلید می‌دانم و اگر در فضاهای مجازی و رسانه‌های معاند نظام مطالب ناصوابی از ناحیه‌ بنده القا کرده‌اند یقین بدانید ساخته و پرداخته اندیشه‌های کورکورانه خودشان است. والسلام.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.