به گزارش جماران، شرق نوشت:

«جواد کریمی‌قدوسی»، نماینده مشهد، دیروز سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد بود. نماینده‌ای نزدیک به جبهه پایداری که این روزها ادعاهایش درباره وزارت خارجه و همچنین هاشمی‌رفسنجانی تکذیب می‌شود؛ حالا مشابهت‌سازی تاریخی کرده است. او از تریبون نماز جمعه مشهد، می‌گوید: «کسانی که منشأ اصلی انحراف بودند بعد از فوتشان جایی دفن می‌شوند که امام آنجا دفن شده است». هرچند او از کسی نام نبرده، ولی منظورش واضح‌تر از این است که نیاز به توضیح داشته باشد؛ مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی. او همچنین تلویحا از علاقه اش به کاندیداتوری رئیسی رونمایی کرده است.

بخش هایی از اظهارات او را بخوانید؛

*جالب است همان کسانی که منشأ انحراف بودند، موقعی که از دنیا رفتند کنار ملجأ صاحب رسالت و انقلاب الهی اسلام ناب دفنشان کردند که مسلمانان هرکجا نام پیامبر را می‌شنوند نام آنها را از خاطر نبرند، می‌بینید در کشور ما هم همین اتفاق افتاد و کسانی که منشأ اصلی انحراف بودند بعد از فوتشان جایی دفن می‌شوند که امام آنجا دفن شده است».

* امیدواریم به برکت این شهر مقدس و ملجأ شریف امام رضا(ع) برای انتخابات سال آینده که نزدیک اربعین انقلاب است یکی از مردانی که در این شهر پرورش پیدا کرده و مورد عنایت است و اقبال عمومی هم به سمت اوست، موجی شبیه اول انقلاب برای یک تحول در انتخابات ٩٦ و انتخاب یک کابینه انقلابی رقم بخورد». 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.