جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و  رئیس سازمان امور اداری و استخدامی صبح امروز در حاشیه نشست هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درخصوص اعلام دادستانی مبنی بر وجود 500 مدیر دوتابعیتی که شامل مسئولان و کارکنان دولت می‌شود، چه نظری دارید، گفت: مسئولیت اعلام اینکه از کارکنان دولت، کسی دارای تابعیت مضاعف است، با وزارت اطلاعات است.
 
به گزارش جماران، وی افزود: تا امروز غیر از یک مورد که حدود 4 ماه قبل وزارت اطلاعات اعلام کرد که یکی از مدیران وزارت ارتباطات دوتابعیتی است، مورد دیگری به سازمان ما گزارش نشد.
 
معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اخیراً نیز دادستان نامه‌ای به وزیر اطلاعات نوشت و اسامی حدود 12 یا 13 نفر را اعلام کردند که خودشان در نامه قید کردند که اینها بر اساس اطلاعاتی است که به ما رسیده و بررسی صحت و سقم آن را از وزارت اطلاعات خواستند.
 
انصاری تصریح کرد: اگر وزارت اطلاعات بررسی کند و اگر کسانی در آن لیست دارای تابعیت دوگانه باشند به سازمان ما و دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام می‌شود و هنوز وزارت اطلاعات چیزی اعلام نکرده است.
 
وی در خصوص اینکه خود سازمان امور اداری و استخدامی در ابتدای استخدام نسبت به شناخت افراد با تابعیت دوگانه ندارد؟‌ گفت: استخدام بر اساس اظهارات متقاضیان است. از آنجایی‌که قانون دست ما را باز گذاشته،‌اگر مواردی بود که مکشوف شد، می‌شود برخورد قانونی لازم را انجام داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.