نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه «امیدواریم تکرار حماسه 7 اسفند را در 29 اردیبهشت 96 شاهد باشیم» گفت: متولیان اجرایی و نظارتی انتخابات از هم اکنون مراقب رفتار و گفتارهای خود باشند.

به گزارش جماران، محمود صادقی در تذکر شفاهی جلسه نوبت بعد از ظهر مجلس ضمن بیان گرامی داشت سالروز حماسه شکوهمند 7 اسفند و تقدیر از حضور معنادار مردم در پای صندوق‌های رای و با امید به تکرار این حماسه در 29 اردیبهشت 96 گفت: از برگزاری کنفرانس شکوهمند فلسطین به میزبانی مجلس شورای اسلامی قدردانی می‌کنم به ویژه از بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در ضرورت اولویت دادن به مسأله فلسطین به عنوان یک موضوع وحدت بخش برای جهان اسلام و بیانات رئیس مجلس در این کنفرانس تشکر می‌کنم.

 

وی افزود: امیدوارم در دفعات بعدی تمهیدات لازم برای حضور شکوهمندتر و در واقع مؤثرتر نمایندگان مجلس در این مناسبت مهم فراهم شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه بیان کرد: به متولیان اجرایی و نظارتی انتخابات در دو انتخابات پیش رو تذکر می‌دهم که با مدنظر قرار دادن قوانین موضوعه و سیاست‌های کلی انتخابات، ابلاغی مقام معظم رهبری از هم اکنون مراقب رفتارها و گفتارهای خود باشند و از هرگونه اقدام یا اظهاری که مستقیم یا غیرمستقیم شائبه سوگیری آنان له یا علیه کاندیداها را ایجاد کند، خودداری کنند.

صادقی همچنین اظهار کرد: به وزیر کشور تذکر می‌دهم به تعهدات خود در حل و فصل مسئله پدیده در عمل پایبند باشد. همچنین پاسخگوی سوال اینجانب درباره دقت در انجام وظیفه نظارتی خود بر شهرداری‌ها به خصوص شهرداری تهران در موضوع املاک نجومی باشد.

وی در پایان گفت: به وزیر راه و شهرسازی تذکر می‌دهم، اعتماد مجدد نمایندگان را به معنای چک سفید تلقی نکند و به خواسته ها و مطالبات مردم و نمایندگان در عمل توجه کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.