قطعاً اگر قدرتمندی و عبور نظام از گردنه‌ها نبود دشمن هرگز حاضر به مذاکره نمی‌شد.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه سیاست نرمش قهرمانه مقام عظمای ولایت یک باردیگر بی‌اعتمادی و عهدشکنی آمریکا را برای مردم ایران و برخی به اثبات رساند، اظهارکرد: این موضوع موجب افزایش قدرت نرم‌افزاری ایران در مقابله با آمریکایی‌ها شد.

به گزارش جماران از اداره کل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،‌ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف با بیان اینکه برجام و برنامه موشکی دو موضوع جداگانه است، تاکیدکرد: قطعاً اگر قدرتمندی و عبور نظام از گردنه‌ها نبود دشمن هرگز حاضر به مذاکره نمی‌شد و این ناشی از قدرت دشمن نبوده بلکه ناشی از قدرتمندی ایران بود که حاضر به مذاکره با ایران شدند.

وی اظهارکرد: تمام آزمایش‌های موشکی سپاه مصوب ستاد کل نیروهای مسلح و با هماهنگی شورای امنیت عالی ملی بوده و ریاست این شورا نیز برعهده رئیس جمهوری است که مصوبات آن به تصویب مقام معظم رهبری می‌رسد.
سردارشریف با بیان اینکه قدرت موشکی ایران روال منطقی خود را ادامه می دهد، افزود: مطمئن هستیم قدرت موشکی ایران تاثیر بازدارندگی خود را دارد و اگر دشمنان انقلاب دیوانگی کنند سیلی سختی از ملت ایران خواهند خورد.
وی با بیان اینکه افزایش توانمندی‌های دفاعی از دوران دفاع مقدس شروع شد، گفت: مجاهدت و آزمایش‌های مکرر که با حمایت‌های مجدانه رهبرمعظم انقلاب همراه بوده سبب شد با تلاش‌های جهادی فرزندان ملت به این قدرت دست یابیم که گوشه‌هایی از آن برای متنبه شدن دشمن، در آزمایش‌ها و رزمایش‌هایی که داشتیم به نمایش گذاشته شد.
سردار شریف با بیان اینکه دشمن در ضعیف‌ترین شرایط موجود قرار دارد، گفت: دشمن در منطقه معضلات زیادی دارد و اگر قادر بود، بایستی مسائل افغانستان، عراق، یمن و سوریه را حل می کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.