من درخواست داشتم که ای کاش همه این عزیزان مقاومت، جبهه ها، سازمان و روسا، سری هم به مرقد مطهر امام راحل می زدند.

رئیس مجلس درپاسخ به تذکر نماینده تهران در خصوص عدم تجلیل از هاشمی رفسنجانی در کنفرانس فلسطین اعلام کرد: این اقدام انجام شد مگر شما خبر ندارید؟!

به گزارش جماران، در ابتدای جلسه علنی نوبت عصر روز شنبه مجلس شورای اسلامی، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی گفت: از برگزاری باشکوه ششمین کنفراس حمایت از انتفاضه فلسلطین بخصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در این کنفرانس تشکر می کنم.

وی گفت: بنده منتخب مجلس در دبیرخانه حمایت از انقلاب مردم فلسطین هستم. پیشنهاداتی را برای اجرای بهتر این اجلاس بیان کردم اما توجهی نشد.

کواکبیان افزود: پیشنهاد داده بودیم که از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان شخصی که واقعا طرفدار فلسطین و دشمن صهیونیست ها بود، تقدیر کنیم.

 در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به کواکبیان گفت: این اقدام انجام شد مگر خبر ندارید.

وی ادامه داد: در تلویزیون هم پخش کرد که آقازاده ایشان کتاب ایشان را به کنفرانس آوردند و از ایشان تقدیر کردیم.

کواکبیان در ادامه گفت: حتما شما اطلاع دارید و به ما نگفتید.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: پیشنهاد دیگر ما این بود که با توجه به اینکه از همه مبارزان خارجی برای حضور در اجلاس دعوت شده است از احزاب و گروههای داخلی نیز باید برای حضور در این اجلاس دعوت می شد که توجه نشد.

کواکبیان در حالی که دائم تصویر خود در مانیتور های مجلس را نگاه می کرد سخنانش را ادامه داد و اظهار داشت: من درخواست داشتم که ای کاش همه این عزیزان مقاومت، جبهه ها، سازمان و روسا، سری هم به مرقد مطهر امام راحل می زدند.

عضو فراکسیون امید تصریح کرد: ما واقعا نفهمیدیم مسئول حل ترافیک در تهران چه کسی است؟ هر چه به شب عید نزدیک می شویم وضعیت ترافیک در تهران بغرنج تر می‌شود. خواهش می کنیم مسئولان هر چه سریعتر رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.