فهد بن ترکی جانشین نیروهای زمینی عربستان فاش کرد که سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی به منظور جبران ورشکستی مالی کشورش از امیر کویت ده میلیارد دلار کمک مالی درخواست کرده است.

به گزارش جماران، پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی 'نبأ' روز شنبه به نقل از فهد نوشت که سلمان در توجیه این درخواست خود گفت اگر شرایط سخت و دشوار نبود، عربستان درخواست چنین کمکی از کویت نمی کرد.
شاه سعودی در دیدار با امیر کویت همچنین مدعی شد که عربستان هم اکنون نه تنها برای خود بلکه برای همه کشورهای منطقه در حال نبرد بسر می برد. 
اطلاعات محرمانه یافت شده در مواضع آزاد شده مزدوران ائتلاف سعودی در یمن نشان می دهد که سیاست تحقیرآمیز عربستان باعث شده تا در میان نیروهای متجاوز به یمن اختلاف پیش آمده و شکاف در میان آنها بیشتر شود.
اطلاعات یاد شده همچنین فاش کرد که هزینه های عربستان بسیار بالا رفته و برای خزانه این کشور سنگین شده است تا آنجا که فهد بن ترکی جانشین نیروهای زمینی عربستان از درخواست های مکرر مالی علی محسن احمر فرمانده ارشد ارتش عبدربه منصور هادی به تنگ آمده و به او گفت: عربستان در ارائه کمک های مالی به جریان عبدربه منصور هادی کوتاهی نکرده است. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.