معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با خانواده قاسم شجاعی، نگهبان ساختمان پلاسکو که در حادثه آتش‌سوزی و فروریختن این ساختمان جانباخته بود، دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش جماران، شهیندخت مولاوردی عصر امروز (چهارشنبه) در این دیدار با اشاره به فداکاری و از خودگذشتگی مرحوم شجاعی در جریان آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو، گفت: آنچه از تلاش و ایثار مرحوم شجاعی همراه با آتش‌نشانان در آن حادثه تلخ نقل شده، فراموش‌نشدنی است. 
وی تصریح کرد: به طور قطع یاد وی برای همیشه در ذهن مردم ایران باقی می‌ماند و برخود وظیفه می‌دانیم همراه خانواده این عزیزان باشیم و قدردان جانفشانی‌ها و فداکاری‌های این بزرگوران هستیم.
خانواده مرحوم شجاعی نیز در جریان این دیدار مشکلات و مسائلی را مطرح کردند که معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده قول داد آنها را به مسئولان مربوطه منتقل کند.
مرحوم قاسم شجاعی 12 سال به عنوان نگهبان درساختمان پلاسکو فعالیت کرده بود و یک دختر و یک پسر خردسال از او باقی مانده است.
ساختمان پلاسکو واقع درخیابان جمهوری در تقاطع چهار راه استانبول روز پنجشنبه سی ام دی ماه ساعت هشت صبح دچارحریق شد که متاسفانه ساعت ١١:٣٠ دقیقه این ساختمان فرو ریخت و براثر این حادثه ١٦ آتش نشان شهید و چهار شهروند از جمله نگهبان این ساختمان جان خود را از دست دادند.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.