ایران شاقول" مجری پیشکسوت صداوسیما صبح امروز در ۶۴ سالگی بر اثر بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.

به گزارش جماران، به خاطر درگذشت ناگهانی این گوینده با پیشکسوتان عرصه گویندگی گفت و گوهایی انجام شده که در ادامه میخوانید:

فریده فرخی نژاد گوینده پیشکسوت خبر درحالی که از شنیدن خبر درگذشت ایران شاقول اشک می ریخت ، گفت:
تقریبا از سال 1376 که به تهران آمدم با ایران شاقول آشنا شدم.  آشنایی ما خیلی خوب شروع شد البته بنده از همان ابتدا که در شهرستان حضور داشتم ، به او علاقه مند شده بودم. نخستین باری که زنده یاد شاقول را ملاقات کردم که اجرای او تمام شده بود و درحال رفتن به منزل بود و من تازه وارد شده بودم تا کار خود را آغاز  کنم. به یاد دارم به دنبال ایران شاقول دویدم و خود را معرفی کردم و نکته جالب برایم این بود که با وجود ا ینکه من تازه به این عرصه وارد شده بودم اما او به خوبی از من استقبال کرد. ایران شاقول درکار خود بسیار توانمند بود و بانوی بسیار نجیبی بود. استقبال و ابراز ارادت ایران شاقول از من در حالی بود که در این شغل گاهی رقابت هایی اتفاق می افتد و افراد به یکدیگر بی مهری می کنند.

همچنین در ادامه محمدرضا حیاتی گوینده خبر نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان که از شنیدن این خبر حیرت زده شده بود گفت:
از شنیدن خبر در گذشت "ایران شاقول" بسیار شوکه هستم و هنوز باور نمی کنم.از سال 60 با خانم شاقول همکار بودم. این بانوی مهربان در کارش بی نظیر بود. به  تمام همکارانم در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تسلیت می گویم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.