مخالفان دولت ابتدا سیاست خسته کردن روحانی و دولت و به انصراف رساندن او از حضور در عرصه انتخابات را در پیش گرفتند و رسانه های وابسته به آنان هم برای تحقق این سیاست در طول این مدت حتی یک تیتر مثبت در باره عملکرد های دولت منتشر نکردند.

وزیر سابق ارشاد بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو و ضرورت حمایت آنها از حسن روحانی تاکید کرد.

به گزارش جماران، علی جنتی که در جمع اعضای شورای سیاستگذاری کانون فرهنگیان حزب اعتدال و توسعه سخن می گفت افزود: سیاست خسته کردن روحانی و به انصراف رساندن او از حضور در انتخابات شکست خورده و روحانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری شرکت می‌کند.

جنتی افزود : مخالفان دولت ابتدا سیاست خسته کردن روحانی و دولت و به انصراف رساندن او از حضور در عرصه انتخابات را در پیش گرفتند و رسانه های وابسته به آنان هم برای تحقق این سیاست در طول این مدت حتی یک تیتر مثبت در باره عملکرد های دولت منتشر نکردند.

وی با اشاره به نقش موثر آیت الله هاشمی در شرایط حساس انقلاب اظهار کرد: در هفته های آخر حیات پر برکت این شخصیت اعتدالی آیت الله هاشمی از آقای روحانی خواسته بودند که با حضور در دور بعدی انتخابات این مسیر عقلانی و همراه با تدبیر را ادامه دهند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درباره سیاست و برنامه دوم مخالفان دولت گفت : سیاست دوم مخالفان دولت تک دوره ای شدن روحانی و دمیدن در این فکر از طریق رسانه ها است، آنها همزمان تلاش کردند با تاثیر گذاری بر برخی شخصیت ها و نهادها برطبل زاویه دار بودن رییس‌جمهور با رهبری بکوبند که حمایت های رهبری در برهه های مختلف از کلیت برنامه ها و اقدامات دولت این سیاست تخریبی هم به شکست انجامید.
وزیر سابق ارشاد تصریح کرد : این روزها مخالفان دولت و روحانی سیاست کاهش آرا و یا رای نیاوردن روحانی را در دستور کار قرار داده اند و مذبوحانه دنبال این پروژه هستند، بنابراین ما هم باید تلاش کنیم با اعتماد آفرینی و معرفی کار های دولت ، رییس جمهور روحانی که تجربه های ارزشمندی به دست آورده اند با رای بالا ایشان مجددا انتخاب شده و این سیاست مخالفان عقلانیت و اعتدال هم به شکست بیانجامد.

وی با اشاره به فراز و نشیب های حزب اعتدال و توسعه خاطر نشان کرد:در دوره احمدی نژاد احساس ما این بود که همه تلاش‌ها برای انحلال این حزب است و حتی بعد از مناظره مشهور دبیرکل این خصومت با حزب شدیدتر و جنبه عناد گرفت.

عضو شورای مرکزی اعتدال و توسعه بابیان این که کشور و نظام جمهوری اسلامی برای ادامه مسیر مدبرانه و عقلانی خود نیازمند افراد دانشمند و با تجربه برای اداره امور کشور است اظهار کرد: کانون فرهنگیان حزب اعتدال می تواند به نمایندگی از جامعه معلمان شریف به عنوان اتاق فکری خوب برای حزب و حتی کشور و نظام عمل کند تا سرمایه اجتماعی عظیم اعتماد و حمایت معلمان و اولیا پشتوانه ارزشمند نظام باشد.


جنتی با بیان این که در هشت سال گذشته در بخش های مختلف کشور یک فاجعه به معنای کامل رخ داده بود گفت : تدابیر مسولان ارشد نظام و تحقق برجام توانست تا حدی برخی منافذ را برای حل این خرابی ها باز نماید و الحمدالله کشور الان در شرایط مناسبی قرار گرفته است.


عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اهمیت همراهی فرهنگیان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی تصریح کرد :
کانون فرهنگیان در این مدت کوتاه از همه تشکیلات حزب بهتر عمل کرده است و اگر حزب اعتدال و توسعه تنها یک کانون فرهنگیان فراگیر داشته باشد می تواند اثرگذاری خود را در جامعه به شکل مطلوب ایفا نماید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.