پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در گردهمایی فرماندهان ناوگان جنوب نیروی دریای راهبردی ارتش گفت: اگر کسی فکر تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، آن چنان جوابی می گیرد که پشیمان می شود

 

 

به گزارش جماران ، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان این که راهبرد و دکترین ما، ارتقای توان دفاعی مبتنی بر بازدارندگی است، گفت: ما به هیچ وجه در اندیشه تعرض به دیگران نبوده و نخواهیم بود؛ اما اگر کسی فکر تعرض و تجاوز به کشورمان را داشته باشد، آن چنان جوابی می گیرد که پشیمان می شود.

وی با تاکید بر این که یکی از نتایج و اهداف ارتقای قدرت دفاعی ما، تامین امنیت منطقه است، افزود: قطعا با سرلوحه قرار دادن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) و تکیه بر توان و دانش شما فرماندهان جوان، روز به روز بر قدرت دفاعی و بازدارندگیمان خواهیم افزود.

سیاری در ادامه روحیه، آموزش و مهارت را از اصول اولیه ی اجرای عملیات در صحنه ی رزم دانست و گفت: به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا "مدیریت و نیروی انسانی خوب، معجزه می کند" که در همین راستا اگر ما روحیه سلحشوری داشته باشیم و با عشق وارد عرصه ی کارزار و صحنه ی رزم شویم، یقینا موفق خواهیم بود، البته آموزش و مهارت ما نیز باید در جایگاهی باشد که بتوان به آن تکیه کرد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش ایجاد فضای معنوی در حین اجرای ماموریت ها را اساس و لازمه ی دستیابی به توفیقات برشمرد و اظهار داشت: تمام عشق و علاقه ی ما این است که در فضای دین و ولایت خدمت می کنیم و همه ی ما موظف و ملزم هستیم که اجازه ندهیم این فضای معنوی حاکم بر یگان ها کمرنگ شود؛ چرا که این جو معنوی به ما روحیه می دهد، عزممان را راسخ تر می کند و توان رزم ما را بالا می برد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم رعایت مسائل ایمنی و امنیتی در اجرای ماموریت های پیش بینی شده خاطر نشان کرد: یک فرمانده و مدیر موفق باید در همه ی صحنه ها حضور داشته و زیرمجموعه ی خود را با اصول ایمنی و امنیتی آشنا سازد؛ چرا که کوچکترین سهل انگاری در این زمینه ها موجب بروز خسارت های جبران ناپذیر شده و پشیمانی های تلخ و بی حاصلی را در پی خواهد داشت.

سیاری در پایان اذعان داشت: خوشبختانه اگر امروز به لطف خداوند متعال نیروی دریایی راهبردی ارتش جایگاه مطلوبی را به خود اختصاص داده و موجبات رضایت نسبی فرماندهی معظم کل قوا را فراهم آورده است، فقط و فقط به خاطر تلاش و کوشش همه ی شما عزیزان از پایین ترین رده تا رده های بالاست و این برای ما موجب سربلندی و بالندگی خواهد بود.

گفتنی است اولین گردهمایی فرماندهان ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ارتش اعم از مناطق یکم، دوم و سوم این نیرو، صبح امروز با حضور امیر دریادار سیاری در قرارگاه مقدم نداجا برگزار شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.