رئیس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آنچه در واقعه فقدان آیت الله هاشمی مشاهده شد، همدردی صف ناپذیر مردم به اندازه تمام وسعت ایران بود.

به گزارش جماران، یاسر هاشمی رفسنجانی شامگاه سه شنبه در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در زنجان، افزود: وقتی که یک درد و ضایعه ای ایجاد می شود آنچه هویت پیدا می کند و قابل توجه است، مقام همدرد است، به این معنا که جایگاه همدرد، جایگاه و مقام درد را روشن می کند. 
وی به حضور ستایش برانگیز مردم در مراسم تشییع، تدفین و آیین های بزرگداشت آیت الله هاشمی اشاره کرد و ادامه داد: آنچه در واقعه فقدان آیت الله هاشمی مشاهده شد، همدردی صف ناپذیر مردم به اندازه تمام وسعت ایران بود. 
رئیس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی بابیان اینکه این میزان همدردی از سوی مردم، همان چیزی بود که آیت الله هاشمی همیشه دنبال آن بود، گفت: هر کاری که آیت الله هاشمی در دوران حیاتش کرد برای مردم بود و به گفته خودشان هر چیزی هم که داشت از مردم بود. 
وی افزود: اگر برای ایجاد محبت در دل مردم، میلیاردها هم هزینه کنیم وقتی خداوند نخواهد و ایمان نباشد، شدنی نیست و اگر میلیاردها هم هزینه کنیم که محبت مردم نسبت به فردی را بگیریم باز اگر خدا نخواهد، نشدنی است. 
به گزارش ایرنا، مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه سه شنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، شماری از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد. 
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.