دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه، 25 بهمن ماه) در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان قم و معاونان وی با اشاره به جایگاه و اهمیت ناجا در تامین امنیت کشور گفت: آمارها به ویژه موضوعاتی مطروحه درباره کاهش 60 درصدی برخی از جرائم نشان دهنده عملکرد مثبت نیروی انتظامی در استان قم است و قطعا در این حوزه باید اقدامات و کارهای فکری و برنامه های توسعه ای در اولویت قرار گیرد.

به گزارش جماران، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمارها و عملکرد نیروی انتظامی در استان قم نشان می دهد که حرکت و سمت گیری ناجا درست و مطلوب است از طرفی دیگر در رابطه با اعتبارات نیروی انتظامی در استان نیز من با سردار اشتری فرمانده کل ناجا صحبت هایی را کرده ام و قطعا در این رابطه بار دیگر نیز گفت وگو خواهم کرد.
 

دکتر لاریجانی با بیان اینکه افزایش حمایت از نیروی انتظامی ضروری است، گفت: مسئله امنیت در کشور دارای اهمیت و جایگاه بالایی است و در این حوزه نیز ناجا ماموریت های متفاوتی دارد البته نیروی انتظامی در استان قم به خوبی عمل کرده و امروز آرامش در قم وجود دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از طرف دیگر خوشبختانه ارتباط نیروی انتظامی استان قم با نهادهای دیگر بسیار مطلوب و مثبت است و بخش های دیگر از ناجا شکایتی نکرده اند که این نشان دهنده برنامه ریزی درست و هدفگذاری مناسب است از طرف دیگر قطعا در رابطه با مسئله زیرساخت های شهر قم من پیگیری های لازم را انجام می دهم.

در ابتدای این نشست سردار مجتبی فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اقدامات ناجا برای کاهش جرایم در این استان گفت: خوشبختانه براساس آمارها در حوزه مواد مخدر اقدامات خوبی صورت گرفته به طوری که کشفیات این حوزه از 5 تن به 7 تن رسیده است از طرفی دیگر میزان تصادفات از 350 نفر به زیر 300 نفر و کشف قاچاق از 12 میلیارد به 30 میلیارد افزایش یافته است.

وی با اشاره به ضرورت گسترش سامانه های هوشمند به ویژه دوربین در مناطق برون شهری و درون شهری گفت: در شرایط کنونی میزان این تجهیزات  در شهر قم بسیار کم بوده و باید برای افزایش آن حمایت های لازم صورت گیرد./

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.