اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در سفری 2 روزه به منظور بررسی مشکلات استان و افتتاح چندین پروژه‌ اقتصادی به خوزستان سفر می‌کند.

به گزارش جماران ، معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح پروژه‌های اقتصادی و بررسی مسائل و مشکلات خوزستان دوشنبه (18 بهمن) به خوزستان سفر می‌کند.

 

معاون اول رئیس جمهور روز دوشنبه (18 بهمن) وارد فرودگاه آبادان می‌شود و سپس از عملیات پالایشگاه جدید نفت آبادان بازدید خواهد کرد.

در ادامه این سفر با حضور جهانگیری، کشتی "کاتاماران" در کشتی سازی اروندان به آب انداخته می‌شود. سپس وی  به ماهشهر سفر می‌کند و کارخانه روغن سازی خلیج فارس را در سایت بندر امام خمینی(ره) ااین شهرستان افتتاح می‌کند.

جهانگیری سپس پتروشیمی تخت جمشید و پتروشیمی کارون را در ماهشهر افتتاح و پس از آن عازم اهواز می‌شود تا در نشستی پیرامون طرح 550 هزار هکتاری، مساله ریزگردها و وضعیت آب و فاضلاب خوزستان شرکت کند.

وی در روز دوم سفر خود به خوزستان، در روز سه شنبه (19بهمن)، ابتدا به بهبهان می‌رود تا نیروگاه سیکل ترکیبی این شهرستان را افتتاح کند. سپس به صورت ویدیو کنفرانس سه مرکز پست برق فوق توزیع فشار قوی خوزستان را افتتاح خواهد کرد. همچنین در صورت آماده بودن نیروگاه 75 مگاواتی برق آبی سد مارون (نیروگاه دوم) بهبهان، این پروژه را نیز افتتاح می‌کند.

جهانگیری در ادامه سفر، به شهرستان اندیکا خواهد رفت و 2 پروژه آب روستایی که به 60 روستا آبرسانی می‌کند را بهره‌برداری خواهد کرد. معاون اول رئیس جمهور سپس در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی خوزستان در اهواز شرکت و پس از آن عازم تهران می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.