سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در کنگره 'سردار شهید محمود خادمی همراه با یکهزار و 700 شهید دارالمومنین کاشان و شهدای مدافع حرم' گفت : قدرت موشکی ایران جزو قدرت های بی نظیر بازدارنده جهان است.

به گزارش جماران ،'مایکل فلین' مشاور امنیت ملی دولت ترامپ مدعی شد که آزمایش موشکی ایران بر خلاف قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد است و دولت آمریکا بعد از این، ایران را در مدار توجه خود قرار خواهد داد. 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این همه سر و صدا و جنجال آفرینی بدلیل هراس از توان موشکی ایران است.

وی اضافه کرد: قدرت موشکی ایران توانسته است در دل آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدانش ترس ایجاد کند. 
وی تاکید کرد: ما هرگز در مقابل خواسته قدرت های جهان ذره ای تغییر جهت و اراده نخواهیم داد و قدرت موشکی و غیرموشکی نیز ما هر روز رشد خواهد کرد. 
سلامی افزود: دشمنان، قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران را درک کرده و به عظمت آن پی برده اند و به همین سبب هم امروز فشار سنگین سیاسی علیه برنامه موشکی ایران وارد کرده اند. 
وی گفت: واقعیت این است که دشمنان از قدرت موشکی ایران بسیار هراسناک هستند. 
سلامی افزود: دشمنان ما وقتی از چیزی بسیار نگران می شوند و در مقابل ظهور یک قدرت احساس عجز می کنند، با هم متحد می شوند، فشار می آورند و جوسازی و تهدید می کنند تا از طریق عملیاتی روانی بتوانند در اراده ملت شریف ایران تاثیر بگذارند. 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: هم ما و هم دشمنان ما می دانند که در دل کوه ها، زیرزمین ها و در روی زمین چه قدرت عظیمی انباشته شده است تا از حیثیت، امنیت، شرافت و استقلال کشور ایران دفاع کنند. 
وی گفت: دشمنان ما در حین اینکه از قدرت موشکی ایران بیمناکند، فریبکار هم هستند، زیرا آنها می گویند ما شما را خلع سلاح اما خودمان را مسلح می کنیم تا بعدا بر شما مسلط شویم و این آرزویی است که آنها به گور خواهند برد. 
سلامی با اشاره به قدرت نظامی کشورمان تصریح کرد: ما اجازه نخواهیم داد که دشمنان بر اراده این ملت اثری بگذارند. 
سلامی تاکید کرد: ملت شریف ایران آموخته است که باید مستقل از قدرت دیگران و با تکیه بر ایمان درونی خود، عظمت ایجاد کند. 
جانشین فرمانده سپاه یادآور شد: ملت ایران تصمیم گرفته است که تنها با واژه های عزت، افتخار، پیشرفت، اقتدار، آزادی و امنیت، زندگی کند. 
وی همچنین با اشاره به رشادت و دلاورمردی شهیدان افزود: ایران سرزمینی نیست که دیگر یک بیگانه بتواند در آن پای بگذارد،زیرا آسمان، زمین و دریا در کنترل و تسلط ماست. 
جانشین فرمانده سپاه اضافه کرد: شهیدان با نثار خون خود این نظریه را ثابت کردند که با تکیه بر منطق جهاد و شهادت می توان در مقابل هر قدرتی ایستاد و از شرف و حیثیت مسلمانان دفاع کرد. 
وی یادآور شد: امروز عظمت، آرامش، امنیت، پیشرفت و رفاه و آزادی ما مرهون خون های ریخته شده شهیدان در صحنه های مختلف دور و نزدیک دفاع از اسلام و حریم مسلمانان در مقابل مستکبران است. 
جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: امروز استواری و ایستادگی یک امام با اعتماد به یک امت در مقابل یک دنیا دشمن، توانسته است همه توطئه های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کند. 
وی تاکید کرد: نظام و انقلاب ما توانسته است نفوذی عظیم در منطقه ای به نام جهان اسلام داشته باشدکه ده ها سال تحت سیطره بزرگترین قدرت های جهان قرار گرفته است. 
به گفته وی،سیاست های انقلاب اسلامی در شرق مدیترانه، شبه جزیره حجاز، شمال آفریقا و نقاط مختلف و مهم جهان اسلام توانسته است موفقیت های بزرگی را در نبرد مسلمانان و جهاد آنان علیه استکبار ایجاد کند و این بیانگر آن است که جغرافیای تسلط قدرت های بزرگ بر جهان اسلام تنگ شده است. 
سردار سلامی تصریح کرد: دشمنانی که ما با آنها درگیریم، بزرگترین قدرتهای تاریخ هستند که همه قدرت و توان خود را برای نابودی اسلام بکار گرفته اند. 
وی تاکید کرد: تا زمانی که شمشیر جهاد بر دست جوانان جهان اسلام می درخشد و تا زمانی که شهادت آرزوی و ایده آل مردانه یک جوان در جهان اسلام است ما هرگز نه تنها شکست نخواهیم خورد بلکه شکست را به جبهه دشمن وارد خواهیم کرد و این واقعیت انقلاب اسلامی است. 
وی با بیان اینکه ما تاریخ سختی را تجربه کرده ایم، افزود: ملت ایران از تاریخ غم انگیز صدر اسلام عبرت های بزرگی گرفته است که نباید امام مسلمان را تنها بگذارد چون اگر امام را تنها بگذارد، حادثه مسجد کوفه، نبرد غم انگیز امام حسن مجتبی(ع) با معاویه و واقعه عظیم کربلا، تکرار خواهد شد. 
کنگره سردار شهید محمود خادمی همراه با یکهزار و 700 شهید دارالمومنین کاشان و شهدای مدافع حرم، با حضور قشرهای مختلف مردم بویژه خانواده ایثارگران و مسئولان این شهرستان در سالن شهدای بسیج این شهر برگزار شد. 
شهید خادمی از سرداران رشید اسلام و فرمانده سپاه شهرستان بانه در سال های نخست انقلاب و هشت سال دفاع اسلامی بود. 
تاکنون حدود 30 شهید مدافع حرم در شهرستان کاشان به خاک سپرده شده اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.