سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه هیات رئیسه مجلس با رئیس قوه قضاییه از قول مساعد ایشان برای تسریع در رسیدگی به تحقیق و تفحص های ارجاعی از مجلس خبر داد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه بعد از ظهر امروز (یکشنبه ) مجلس با رئیس قوه قضاییه از قول مساعد ایشان برای تسریع در رسیدگی به تحقیق و تفحص های ارجاعی از مجلس خبر داد.

به گزارش جماران، بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جلسه هیأت رئیسه مجلس با رئیس قوه قضاییه عصر امروز برگزار شد. آیت‌الله آملی لاریجانی از برگزاری این جلسات استقبال کرد و نفس تشکیل جلسات را برای حل مشکلات موثر و راهگشا دانست.

وی افزود: ایشان ضمن ابراز امیدواری نسبت به تداوم این جلسات گفت وقتی دغدغه نمایندگان و مردم منتقل می‌شود می‌تواند مشکل گشا باشد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: ایشان همچنین برخی توقعاتشان را از مجلس عنوان کردند و گله مندی هایی را در خصوص بودجه و جذب نیروی انسانی عنوان کردند و گفتند که این امر در کنار تجهیز آی تی کمک بیشتر مجلس را می طلبد.

نعمتی اضافه کرد: در این دیدار موضوع تحقیق و تفحص های ارجاعی به قوه قضاییه نیز مطرح شد و درخواست ما این بود که بررسی این پرونده‌ها تسریع شود تا کار ابتر نماند و ایشان قول دادند موضوع را با جدیت پیگیری کنند و از قضات توانمند در این زمینه استفاده کنند.

وی در پایان یادآور شد: همچنین در این جلسه مقرر شد همکاری بین مجلس و قوه قضاییه برای رفع سوالات و ابهامات نمایندگان برقرار باشد و جلسات مستمر بین هیأت رئیسه مجلس و قوه قضاییه برگزار شود.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.