یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: روش‌ و منش‌های تند و غیرعقلانی به مدیریت و توسعه کشور ضربه‌های سختی می‌زند.

به گزارش جماران، مصطفی درایتی اظهار کرد: اعتدال یک مسئله فرهنگی است که در برهه‌ای از زمان احساس می‌شود که باید توجه بیشتری به آن شود.

وی با بیان اینکه  مردم روش اعتدل را برای حفظ ظرفیت‌ها و جهت‌دهی کشور به سمت پیشرفت توسعه ضروری می‌دانند، گفت: تصور من این است که درگذشت آقای هاشمی رفسنجانی مشعل اعتدال را کم سو نخواهد کرد و حتی بارورتر نیز می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه شخصیت‌های زیادی در کشور هستند که این منش را می‌پسندند و نسبت به آن اهتمام دارند، بیان کرد: افراد زیادی می‌توانند به عنوان محور جریان اعتدال قرار گیرند و این رسالت را دنبال کنند، از جمله خود آقای روحانی.

وی با بیان اینکه مدت‌ها احساس می‌شد که حجت‌الاسلام ناطق نوری از منش‌های تند و بی‌قاعده که از مسیر اعتدال خارج می‌شود تغییر جهت داده‌اند، گفت: البته آقای ناطق خیلی در این عرصه میدان‌داری نمی‌کردند.
 
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با بیان اینکه روش‌های تند و غیرعقلانی به مدیریت و توسعه کشور ضربه‌های سفت و سختی می‌زند، گفت: آقای ناطق نوری از چنین ظرفیتی برخوردار است، هم توانایی مدیریت و هم از نظر اجتماعی می‌تواند ظرفیتی باشد که از آن به خوبی استفاده کرد و اگر قدر بدانند نعمتی است که شاید در حال حاضر به شدت به آن نیاز باشد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: تصور من این است که درگذشت آیت‌الله هاشمی انتخابات را با مشکل روبه رو نخواهد کرد و مردم توجه بیشتری نسبت به حضور آقای روحانی در انتخابات کنند.

درایتی ادامه داد: مرحوم آیت‌الله هاشمی و آقای روحانی همواره کنار هم بودند و این را مردم به روشنی می‌دانند و این مساله می‌تواند جایگاه رای‌آوری آقای روحانی در سال آینده را افزایش دهد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.