نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و قائم مقام سازمان انرژی اتمی ایران در پیام هایی جداگانه میلاد حضرت مسیح(ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی را تبریک گفتند.

به گزارش  جماران، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور پیام هایی جداگانه خطاب به همتاهای خود در کشورهای غیر اسلامی، فرارسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال 2017 میلادی را تبریک گفت. 

علاءالدین بروجردی در این پیام نوشت: 

عالیجناب 

مایلم فرارسیدن میلاد پیامبر بزرگ الهی حضرت عیسی مسیح(ع) و سال نو میلادی را به جنابعالی و همکارانتان صمیمانه تبریک عرض نمایم. 

پیامبران بزرگ الهی از جمله حضرت عیسی بن مریم(ع) با دعوت پیروان خود به صلح، دوستی، همدلی، یکتاپرستی و پرهیزگاری، میراث فکری گرانبهایی را برای جامعه انسانی به یادگار گذارده اند تا از این طریق آنان را به سوی فلاح و رستگاری رهنمون نمایند. معتقدم انسان امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به این آموزه های ناب داشته تا جهانی آرامتر و آبادتر را فرا روی خود و جامعه بشری ببیند. امیدارم سال 2017 میلادی، سالی همراه با صلح و آرامش، عدالت و برابری برای همه ملت های جهان باشد. 

عالیجناب؛ 
ضمن تبریک مجدد این میلاد فرخنده و مبارک، بر آمادگی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جهت تقویت روابط و همکاری های فیمابین تاکید می نمایم. 
با اغتنام از فرصت سربلندی و توفیق روزافزون جنابعالی را آرزومندم. 

**همچنین مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی، میلاد حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) را به تمام مسیحیان، بویژه به هموطنان مسیحی تبریک گفت.
در پیام مسعود پزشکیان آمده است: میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح (ع)، پیامبر صلح و دوستی و همچنین آغاز سال 2017 میلادی را خدمت تمامی پیروان پیامبر گرامی و شما هم‌وطنان بزرگوار تبریک می‌گویم.

این روزها شاهد ناامنی در برخی از کشورهای دنیا هستیم و امید داریم تا انسان‌هایی که در سراسر دنیا تشنه عدالت، صلح و محبت هستند با این اتفاق فرخنده بار دیگر نوید صلح و آرامش را بشنوند.

آرزوی سالی پر از معنویات، عدالت، انصاف، صلح و آرامش در سراسر دنیا برای تمامی انسان‌ها و بخصوص پیروان این پیامبر بزرگ را دارم.

**در عین حال، محمد قنادی مراغه قائم مقام سازمان انرژی اتمی ایران هم در پیامی بمناسبت میلاد مسیح نوشت: عید کریسمس ، سال نو میلادی و تولد حضرت عیسی(علیه السلام) را به همکاران گرامی و مسیحی در سازمان تبریک وتهنیت عرض کرده ، موفقیت و بهروزی این عزیزان و خانواده محترم آنان را از خداوند متعال خواهانم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.