با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و اقشار مختلف مردم، مراسم سومین روز ارتحال آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی شاگرد امام خمینی(ره) در حوزه علمیه مروی تهران برگزار شد.

با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و اقشار مختلف مردم، مراسم سومین روز ارتحال آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی شاگرد امام خمینی(ره) در حوزه علمیه مروی تهران برگزار شد.

به گزارش جماران، مراسم سومین روز ارتحال آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی از علمای برجسته حوزه علمیه تهران و از شاگردان امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی(ره)، پیش از ظهر امروز (سه شنبه 5بهمن ماه95)، با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و اقشار مختلف مردم، در مسجد مدرسه علمیه مروی تهران برگزار شد.

از جمله شخصیت های حاضر در این مراسم می توان به حضور استاد علی اکبر رشاد رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین مثیم خامنه ای فرزند رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، حجت الاسلام والمسلمین بطحایی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله گرکانی از اعضای سابق مجلس خبرگان رهبری، جمعی از اساتید حوزه علمیه تهران و ... اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مجید خیرآبادی مدیر حوزه علمیه مروی تهران که به عنوان سخنران مراسم سومین روز ارتحال آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی(ره) سخن می گفت، با اشاره به ویژگی های شخصیتی این عالم فقید، اظهار داشت: جامعیت، انقلابی گری و همراهی با مردم، از ویژگی های شاخص آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی(ره) بود.

وی با بیان این که مرحوم آیت الله خسروشاهی همانند بزرگان دیگر همچون امام خمینی(ره)، شهید مطهری و ... بودند که با ارتحال ایشان،  جای خالی شان همیشه دیده خواهد شد، گفت: مرحوم آیت الله خسروشاهی در عین تواضع و فروتنی، یک دلبسته واقعی به انقلاب اسلامی بود و با کسانی که با امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی زاویه داشتند، قطع رابطه می کرد.

مدیر حوزه علمیه مروی تهران، با بیان این که مرحوم آیت الله خسروشاهی به معنای واقعی با تقوا بود، گفت: بارها دیده شده بود که در جلساتی که نام خدا برده می شد، بدن ایشان به لرزه می افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین خیرآبادی یادآور شد: همچنین ایشان عشق و ارادتی خاص به اهل بیت(ع) و به ویژه امام حسین(ع) داشته و همواره زائران کربلا را مورد احترام ویژه ای قرار می دادند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 568520
  • منبع: حوزه نیوز
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.