جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: اموال، گاوصندوق ها و اسناد کشف شده در میان آوار ساختمان پلاسکو به آگاهی تهران بزرگ(خیابان وحدت اسلامی) منتقل می شود و صاحبان اموال برای پیگیری اموال مفقوده خود به این مرکز مراجعه کنند.

به گزارش جماران ، سردار اسکندر مومنی روز یکشنبه با حضور در محل حادثه پلاسکو و بررسی فعالیت نیروهای انتظامی در جمع خبرنگاران افزود: پلیس حافظ اموال مردم است و هیچگونه نگرانی دراین زمینه وجود ندارد. 
وی اظهار کرد: آوارهای جمع آوری شده از مخروبه ساختمان پلاسکو با خودروهای سنگین به منطقه ای حفاظت شده منتقل می شوند و هر کامیون با همراهی یکی از نیروی پلیس کار انتقال آوار را انجام می دهد. 
سردار مومنی تصریح کرد: درهمین ارتباط، اموال، اسناد و مدارک پیدا شده از میان آوارها نیز به آگاهی پلیس تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی منتقل می شوند و مالکان و کسبه مجتمع تجاری پلاسکو برای پیگیری اموال و اسناد مفقوده خود می توانند با همراه داشتن مدارک مستند به این مرکز مراجعه کنند. 
جانشین رئیس پلیس کشور در خصوص اعمال محدودیت های ترافیکی و ترددی در محدوده ساختمان پلاسکو نیز گفت: اعمال ممنوعیت و محدودیت ترافیکی در معابر محدوده ساختمان پلاسکو تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و با توجه به شرایط و روند کار، از میزان این محدودیت ها کاسته خواهد شد. 

 

منبع:ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.